کد خبر: 226897 - تاریخ: پنج‌شنبه، 10 نوامبر 2022 - 16:00

با حضور جمعی از مسئولان؛

استقرار اداره راه و شهرسازی در خمام / آغاز نهضت ملی مسکن از ماه آینده در این شهرستان

دفتر نمایندگی اداره و راه شهرسازی استان گیلان در خمام صبح امروز با ضور جمعی از مسئولان افتتاح شد.

به گزارش خوبان خبر ؛ دفتر نمایندگی اداره و راه شهرسازی استان گیلان در خمام صبح امروز با ضور جمعی از مسئولان افتتاح شد.

اسفندیار جوشن در این مراسم با بین اینکه تاکنون ۵ اداره نظیر تبلیغات اسلامی، اوقاف و امور خیریه، بیمه سلامت و… هنوز در شهرستان خمام مستقر نشده اند، افزود: با توجه به تاکیدات  استاندار گیلان در تلاش هستیم که این ادارات نیز تا پایان سال در خمام مستقر شوند.

فرماندار شهرستان خمام با بیان اینکه اداره راه و شهرسازی یکی از ادارات مهمی است که نقش مهمی در رفع مشکلات حوزه مسکن دارد، افزود: خوشبختانه با همت آقای رحمانی مدیرکل پرتلاش راه و شهرسازی گیلان امروز ساختمان راه و شهرسازی در خمام تهیه شده که به طور موقت سه پرسنل و در ادامه نیز ۵ نفر دیگر برای پیگیری امورات مردم مستقر خواهند شد.

رحمانی نیز در این مراسم با بیان اینکه اداره راه و شهرسازی شهرستان خمام دو سال پس از تبدیل این بخش به شهرستان و باتوجه به تاکیدات استاندار گیلان امروز در خمام مستقر و راه اندازی شده است، افزود: با توجه به حساسیت‌های موجود در حوزه نهضت ملی مسکن و همچنین ساخت و توسعه راه‌ها این اداره امروز دایر شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان با بیان اینکه نیروهای کارشناسی اداره بومی خواهند بود، افزود: حداقل ۵ نیرو خواهیم داشت و با اولویت بومی شهرستان خمام این نیروها مشغول کار خواهند شد.

وی همچنین از ادامه شناسایی اراضی مورد نیاز جهت طرح نهضت ملی مسکن خبر داد و گفت: نهضت ملی مسکن از ماه آینده در این شهرستان آغاز خواهد شد و پایه مسکن احداثی نیز از ۱۰۰ واحد به بالا خواهد بود.

به گزارش خوبان خبر ؛  در حاشیه این مراسم طاهر راکبی بعنوان سرپرست دفتر نمایندگی اداره و راه شهرسازی استان گیلان در خمام معارفه شد.

 

انتهای پیام

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads