کد خبر: 226836 - تاریخ: سه‌شنبه، 8 نوامبر 2022 - 18:31

اقدام اداره حفاظت محیط زیست رشت در برخورد با زمین‌خواری؛

معرفی ۵۰ نفر از متصرفین اراضی ملی پناهگاه حیات وحش چوکام به مراجع قضایی

۵۰ نفر از متصرفین اراضی ملی با جدیت اداره محیط زیست رشت در برخورد با متصرفین اراضی ملی در پناهگاه حیات وحش چوکام به مراجع قضایی معرفی شدند.

 به گزارش خوبان خبر ؛۵۰ نفر از متصرفین اراضی ملی با جدیت اداره محیط زیست رشت در برخورد با متصرفین اراضی ملی در پناهگاه حیات وحش چوکام به مراجع قضایی معرفی شدند.

محمدتقی تقی‌زاده با اعلام این خبر گفت: باتوجه به حساسیت‌های ویژه در خصوص حفظ حقوق بیت المال و اراضی ملی، پس از پایش و بازرسی‌های مستمر صورت گرفته توسط کارشناسان ومامورین یگان حفاظت محیط زیست شهرستان رشت، ۵۰ نفر ازمتصرفین انفال در پناهگاه حیات وحش چوکام شناسایی و به دادستان عمومی وانقلاب شهرستان خمام معرفی شدند.

رئیس اداره محیط زیست رشت باذکر این نکته که طبق مفاد ۶۹۰ و ۶۹۳ قانون مجازات اسلامی با متصرفین و زمین خواران برخورد قاطع و قانونی خواهد شد، از همشهریان درخواست کرد از طریق سامانه گویای ۱۵۴۰ (تلفن رایگان) در طول شبانه روز در صورت مشاهد مشکلات زیست محیطی، تخریب و تصرف اراضی ملی و تالابی با این شماره تماس و گزارش‌های مربوطه را اعلام نمایند تا در اسرع وقت نسبت به بررسی موضوع و انجام قانونی اقدام شود.

تقی‌زاده ضمن تشکر از همکاری خوب دستگاه قضا و شورای حفظ حقوق بیت المال افزود: اراضی ملی در مناطق حفاظت شده امانت نسل‌های آینده است که تحت هیچ شرایطی اجازه نخواهیم داد مورد تصرف عده‌ای سود جو قرار گیرد.

انتهای پیام/۲۱۳۲۱


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads