کد خبر: 226742 - تاریخ: جمعه، 4 نوامبر 2022 - 23:19

در سبک پی یک ؛

۷ طلا ، ۴ نقره ۲ نقره بوکسورهای خمامی از رهاورد کیک بوکسینگ گیلان

 مسابقات کیک بوکسینگ سبک p1 قهرمانی استان گیلان عصر امروز با شناخت نفرات برتر در رده های سنی مختلف در سالن ورزشی انصاری بندر انزلی خاتمه یافت.

به گزارش خوبان خبر ؛ مسابقات کیک بوکسینگ سبک p1 قهرمانی استان گیلان عصر امروز با شناخت نفرات برتر در رده های سنی مختلف در سالن ورزشی انصاری بندر انزلی خاتمه یافت.

این دوره از رقابتها ۱۵۰ فایتر به رقابت پرداختند که در نهایت در رده سنی نونهالان بردیا حمیدی وزن در ۲۵+ کیلوگرم ،ثامن وطن دوست در وزن ۲۵ کیلوگرم،شهروز محمدی مهر وزن ۴۵- کیلوگرم به مدال طلا دست یافتند ، شاهرخ محمدی مهر در وزن ۴۰ کیلوگرم و ابوالفضل حقگو ی در وزن ۴۵- کیلوگرم به مدال نقره بسنده کردن و ابوالفضل پور غلامی در وزن ۴۰- کیلوگرم مدال برنز را کسب کرد.

در رده سنی امیرعلی یوسف پور وزن ۵۶+کیلوگرم به مدال نقره و ایلیا زاهد وزن ۵۸+ کیلوگرم مدال برنز را از آن خودکردند و در رده سنی جوانان نیز ابوالفضل محمدی در وزن ۷۵- کیلوگرم و مانی شفقت در وزن ۸۰+ صاحب مدال طلا شدند و مصباح وطن دوست نیز در وزن ۸۰- کیلوگرم مدال نقره را کسب کرد.

همچنین در رده سنی بزرگسالان امیرحسین دهقانی نژاد در وزن ۹۰+ در وزن کیلوگرم و محمد نعمتی در وزن ۶۷- موفق به مدال طلا شد.

به گزارش خوبان خبر ؛  ولی الله هدایتی ، رضا رعنا ، جلال پورحسین جانی رضا لاجوردی هدایت فایترهای خمامی را برعهده داشته و رضا و محمد رعنا به بعنوان داور به قضاوت این رقابتها پرداختند.

 انتهای پیام/۳۳۶

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads