کد خبر: 226674 - تاریخ: سه‌شنبه، 1 نوامبر 2022 - 12:35

در مکاتبه با مدیرکل راه‌وشهرسازی؛

دادستان خمام درخصوص ضعف علائم ایمنی در عملیات اجرایی محور خمام به خشکبیجار تذکر داد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خمام در مکاتبه با مدیرکل راه‌وشهرسازی استان گیلان بر ضعف علائم ایمنی در محور خمام به خشکبیجار و لزوم مرتفع‌نمودن آن در اسرع وقت تاکید کرد.

به گزارش خوبان ،دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خمام در مکاتبه با مدیرکل راه‌وشهرسازی استان گیلان بر ضعف علائم ایمنی در محور خمام به خشکبیجار و لزوم مرتفع‌نمودن آن در اسرع وقت تاکید کرد.
حامد اصیلی پیرو وقوع سانحه رانندگی اخیر در جاده خمام به خشکبیجار که منجر به مرگ یک‌نفر و مصدوم‌شدن یک‌نفر دیگر شده بود، عنوان کرد: با توجه به مشاهدات عینی و گزارشات واصله تخصصی از سوی پلیس‌راه و اخذ توضیحات نماینده راهداری در خمام، محرز گردید که ضمن فرسایشی‌شدن روند طولانی بهسازی و تعریض محور مذکور، علائم افقی و عمودی ایمنی حتی به‌صورت حداقلی در این‌مسیر نصب نگردیده است.
وی، ادامه داد: لازم‌است با قید فوریت به پیمانکار این‌محور ابلاغ گردد که نسبت به نصب علائم موصوف و برطرف‌نمودن مشکلات و نقایص پیش‌آمده در نتیجه‌ی شروع عملیات عمرانی در سنوات اخیر با جلب نظر پلیس‌راه و راهداری خمام اقدام نموده و نتیجه‌ی آن به دفتر دادستانی گزارش شود.
این‌مسوول با اشاره بر آنکه دلایل و عذرهای مختلفی همچون کمبود بودجه و امکانات و همچنین ملی‌بودن پروژه و کافی‌نبودن بودجه‌های استانی مطرح بوده، متذکر شد: چنانچه نظریه کارشناسی متخصصین درخصوص حوادث رانندگی جاده خمام به خشکبیجار در حوزه سرزمینی این‌شهرستان بر رابطه سبب‌ساختن یا علت‌بودن عمل راه‌وشهرسازی یا پیمانکار مربوطه گواه باشد، هریک از عوامل دخیل به نسبت مندرج در رای نهایی مکلف به جبران ضرر و زیان و اجرای محکومیت قطعی خواهند بود.

منبع: خمام نیوز

انتهای پیام/۲۲۱

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads