کد خبر: 226527 - تاریخ: یکشنبه، 23 اکتبر 2022 - 17:38

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان؛

۶۱ بیمار کرونایی در گیلان بستری هستند/ لزوم پرهیز از عادی انگاری

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به بستری ۶۱ بیمار کرونایی در بیمارستان های استان از شهروندان خواست از هرگونه عادی انگاری جدا خودداری کنند.

به گزارش خوبان خبر ، فردین مهرابیان  با اشاره به آخرین آمارهای کرونایی و هشدار درباره شیوع آنفلوانزا با توجه به سرد شدن هوا اظهار کرد: تعداد مجموع بستری‌های کرونایی در بیمارستان‌های گیلان به ۶۱ نفر رسیده است.

وی با اشاره به بستری ۳۰ بیمار جدید کرونایی در مراکز درمانی استان گیلان افزود: بر اساس گزارش‌های دریافتی حال ۱۰ بیمار وخیم گزارش شده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان اضافه کرد: هم اکنون ۱۰ بیمار بد حال نیز در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان بستری هستند که ۴ نفر آنها در شبانه روز گذشته به این بخش منتقل شده‌اند.

مهرابیان بر لزوم رعایت شیوه نامه‌ها، استفاده از ماسک، پرهیز از عادی انگاری و توجه به واکسیناسیون را همچنان تنها راهکارهای پیشگیری از ابتلاء و انتقال به ویروس کرونا برشمرد و گفت: با سرد شدن هوا خطر ابتلاء به بیمارهای تنفسی و ویروسی همانند انفلوانزا زیاد است.

وی با اشاره به ترخیص ۳۱ بیمار کرونایی بهبود یافته در شبانه روز گذشته از بیمارستان‌های گیلان تصریح کرد: در هفته‌های گذشته شاهد یک روند ثابت در تعداد بستری‌های کرونایی و ابتلاها بوده‌ایم که باید با پرهیز شهروندان از عادی انگاری ادامه دار شود.


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads