کد خبر: 226326 - تاریخ: شنبه، 15 اکتبر 2022 - 15:28

دستگیری سارق سابقه‌دار سیم برق درخمام/ متهم به ۵ فقره سرقت سیم برق اعتراف کرد

فرمانده انتظامی خمام گفت: سارق سابقه‌دار سیم برق در این شهرستان دستگیر و به ۵ فقره سرقت اعتراف کرد.

 به گزارش خوبان خبر، ؛ فرمانده انتظامی خمام گفت: سارق سابقه‌دار سیم برق در این شهرستان دستگیر و به ۵ فقره سرقت اعتراف کرد.

سرهنگ شریف رحیمی با تاکید بر تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان انتظامی برای پیشگیری از وقوع جرایم به توجه و رعایت مردم به هشدارها و توصیه‌های پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت تاکید کرد و اظهار داشت: برای دستیابی به امنیت اجتماعی مطلوب در جامعه، جدی گرفتن مشارکت مردمی بسیار حائز اهمیت است.
وی در ادامه با بیان اینکه به دنبال وقوع چند فقره سرقت سیم برق در خمام، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت افزود: ماموران کلانتری ۱۱ با انجام تحقیقات و بررسی سرنخ‌های به دست آمده، یک سارق سابقه‌دار را در این خصوص شناسایی و او را در مخفیگاهش دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان خمام از اعتراف این فرد به ۵ فقره سرقت سیم برق خبر داد و بیان داشت: سارق ۴۱ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شد.
این مقام انتظامی در پایان با اعلام اینکه وقوع سرقت به لحاظ تبعات آن در جامعه که موجب پایین آمدن احساس امنیت می‌شود، اهمیت ویژه‌ای دارد تصریح کرد: پلیس برای تامین امنیت و ارتقاء احساس آن در جامعه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

انتهای پیام/۵۲۳

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads