کد خبر: 22626 - تاریخ: چهارشنبه، 10 آوریل 2013 - 21:50

تویی جمال درستی؛ تویی فروغ کمال

آن چیزی که حضرت زهرا(س) را یگانه جهان معرفی می کند، لبی ست که به زیور( عفت و کرامت) مزین است و از برکت منطق او، نغمه های درخشان هستی جان می گیرد و به تجلی گاه حضور می دود.

مقام صدیقه کبری فاطمه زهرا(س) مقام بسیاری بزرگی است، ایشان برگردن مسلمانان حق بزرگی دارند؛ ولی متاسفانه آنگونه که مستحق است این حق را ادا نکرد ه ایم. از آن می ترسم که محکمه ای در دنیا که قاضی آن حضرت صاحب الزمان ارواحنا الفداء، و یا در آخرت که قاضی آن خداوند تبارک و تعالی باشد تشکیل شود و ما را مورد سوال قرار دهند که آیا برای ادای حق حضرت فاطمه زهرا(س) کاری انجام داده اید؟ حضرت فاطمه زهرا(س) مقامی والاتر از آن دارد که سند های تاریخی معرف کمالات روحی او باشد و گرامی تر از آن که شرح حال گونه ای ما را به جانب وی راهنما گردد، همین چارچوب کافی است که بگوییم او دخت حضرت محمد (ص) و همسر علی (ع) و مادر دو شخصیت صالح و بی نظیر چون حضرت امام حسن و امام حسین(ع) و بانوی شجاع و دلاوری چون حضرت زینب (س) است.

آن چیزی که حضرت زهرا(س) را یگانه جهان معرفی می کند، لبی ست که به زیور( عفت و کرامت) مزین است و از برکت منطق او، نغمه های درخشان هستی جان می گیرد و به تجلی گاه حضور می دود. ( فاطمه) از آن دست انسانهایی است که با همراهی او ( آرزوهای آسمانی) با عشق و به جهان رخ نموده و در بستر باور او، روی به شکوفایی نهاده و در نهایت مشعلی شده برای هدایت کاروان کمال.

اما با این همه احوال: سطوری سیاه گردید امیدوارم که بتوان از آن بعنوان بابی برای عرض ارادت به ساحت مقدس بی بی دو جهان حضرت فاطمه زهرا(س) سود جست؛ و می توان گفت: وقتی آن خطبه رسای حضرت فاطمه (س) در مسجد مدینه به پایان رسید، ابوبکر با خلوص هرچه بیشتر اعتراف کرد که تو یعنی{ حضرت فاطمه} از پاكترین زنان عالمی، در گفتارت صادق و وادی کمال عقلی پیشگام همه.  و لذا با جمع کردن دامنه سخن  این رخداد تلخ را به همه شیعیان جهان؛ خاصه به زنان متعهد ایران اسلامی تسلیت گفته، امیدوارم خداوندگار جهان به همه ما توفیق پیروي از آرمانهای بلند و آسماني آن فرشته پاکی را ارزانی دارد.

نظرات بینندگان

انتشار یافته:۷

  1. حامی ولایت
     | 2013/04/11 - 21:50
    پاسخ
    +1
    0

    با سلام از مطالب بسیار زیبایتان تشکر می نمایم امیدوارم که بتوانیم در سایه سار ولایت و با توسل به ائمه اطهار برای ادای حق نسبت به بی بی دو جهان (نبی مکرم اسلام ) کاری انجام دهیم….. تشکر میکنم از سایت خوبان خبر که همیشه دنبال یادداشت های به روز هستند. یا علی مدد.

  2. آشنا
     | 2013/04/13 - 12:35
    پاسخ
    +1
    0

    سلام، بنده اولین باری بود که از این سایت دیدم میکنم. از دوست و برادر ارزشی ام ( محمد علیدخت) تشکر میکنم که با مطالب زیبایشان ما را به فکر فرو بردند و بر این اعتقاد دارم که هرچه داریم با توکل به خدا و سپس از ائمه اطهار داریم. امیدوارم که مردم این ایام را جور دیگر بی اندیشند. ما را از دعایتان فراموش نفرمایید.

  3. همکلاسی
     | 2013/04/16 - 20:31
    پاسخ
    +1
    0

    سلام برادر علیدخت خیلی وقت بود از شما خبری نداشتم به طور اتفاقی وارد این سایت شدم و موجبات یاداوری گذشته با مطالب زیبایتان افتادم.باز هم مثل همیشه زیبا و رسای جملاتتان قابل تحسین هست.فراموش شده دیروز و حامی امروزتان( یا علی مدد)

  4. صالحین
     | 2013/04/18 - 12:43
    پاسخ
    +1
    0

    سلام برادر محمد علیدخت. با خواندن یادداشت شما باید گفت: حضرت زهرا(س) یک افتخار است برای همه ی عالم. امیدوارم ما شیفتگان و ادامه دهندگان راه واقعی ائمه اطهار باشیم .با سپاس از شما سایت خوبان خبر.

  5. حامیان
     | 2013/04/20 - 20:40
    پاسخ
    +1
    0

    سلام علیکم. بسیار خرسندم از اینکه باز هم جناب آقای علیدخت گفته هایی در باب مسایل به روز را در یادداشت های خود گذاشتند. راستی امیدوارم که باز هم مطلبهای به روزی بفرستید برادر ( محمد علیدخت) :باز هم اولین بار هست وارد این سایت شدم . ممنون از مسئولین این سایت بسیار عالیه……………

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads