کد خبر: 226203 - تاریخ: یکشنبه، 9 اکتبر 2022 - 23:09

دادستان مرکز گیلان تشریح کرد؛

جزئیات درگیری بین زندانیان محکوم به قصاص در زندان لاکان رشت

تعدادی از زندانیان بند ۸ زندان لاکان رشت که محکوم به قصاص قتل عمد هستند بر اثر اختلافات شخصی با هم درگیر شدند که با بالا گرفتن درگیری این افراد، منازعه و دعوا به راهروی زندان کشید

به گزارش خوبان خبر ، دادستان مرکز گیلان دقایقی قبل اعلام کرد: تعدادی از زندانیان بند ۸ زندان لاکان رشت که محکوم به قصاص قتل عمد هستند بر اثر اختلافات شخصی با هم درگیر شدند که با بالا گرفتن درگیری این افراد، منازعه و دعوا به راهروی زندان کشید و با پیوستن تعداد دیگری از زندانیان، فضای این بخش از زندان رشت متشنج شد.

سیدمهدی فلاح میری افزود: در این ناآرامی، تعدادی از زندانیان، تاسیسات موجود در راهرو و سالن زندان را تخریب کردند که در نتیجه پلیس در محل حاضر شد و برای آرام و پراکنده کردن زندانیان از گاز اشک‌آور استفاده کرد.
وی افزود: در این درگیری تعدادی از زندانیان حضور داشتند که به هیچ کدام از آن‌ها آسیب فیزیکی وارد نشد و فقط به علت استفاده پلیس از گاز اشک‌آور از ناحیه چشم دچار عوارضی شدند.

داستان مرکز گیلان گفت: پلیس برای کاهش آثار گاز اشک‌آور ناچار شد در محوطه راهرو و سالن‌های زندان آتش روشن کند و دود متصاعد شده از زندان به همین علت است.

سید مهدی فلاح میری با بیان اینکه معمولا بین زندانیان بندهای ۸ یعنی محکومان به قصاص درگیری اتفاق می‌افتد، افزود: شرایط زندان به طور کامل تحت کنترل پلیس و نیروهای امنیتی و قضایی است و هیچ یک از زندانیان فرار نکرده اند.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads