کد خبر: 226125 - تاریخ: دوشنبه، 3 اکتبر 2022 - 07:48

نماینده سازمان جهانی یونسکو ؛

زندگی مدرن به بافت تاریخی ماسوله آسیب نزده است

به گزارش خوبان ،  نعیمه احمد بن کاری  روز گذشته در دیدار با استاندار گیلان با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای ثبت جهانی ماسوله اظهار کرد: مسئولان برای تسریع در این کار اقدامات خوبی انجام داده‌اند. وی به پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های بالای ماسوله برای پیوستن به سایت جهانی اشاره کرد و افزود: اقدامات اثربخشی […]

به گزارش خوبان ،  نعیمه احمد بن کاری  روز گذشته در دیدار با استاندار گیلان با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای ثبت جهانی ماسوله اظهار کرد: مسئولان برای تسریع در این کار اقدامات خوبی انجام داده‌اند.

وی به پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های بالای ماسوله برای پیوستن به سایت جهانی اشاره کرد و افزود: اقدامات اثربخشی در این مسیر برای ثبت جهانی این شهر تاریخی انجام شده است.

احمد بن کاری در ادامه با اشاره به حفظ بافت تاریخی ماسوله با وجود زندگی مدرن مردم این منطقه تصریح کرد: برنامه‌های مسئولان در شهر تاریخی ماسوله برای جلوگیری از ورود خودروها و عبور مرور گردشگران از طریق وسایل نقلیه عمومی برای کاهش ترافیک و حفظ شرایط آب و هوایی بسیار مناسب است.

وی همچنین به وضعیت زباله و ضرورت فرهنگ سازی برای تفکیک زباله در این منطقه تأکید کرد و ادامه داد: البته اقداماتی خوبی انجام شده ولی باید ادامه دار باشد.

نماینده سازمان جهانی یونسکو تأکید کرد: احداث پارکینگ و اجرای طرح تفکیک زباله از مبدا در مسیر توسعه پایدار و در راستای اهداف یونسکو است.

انتهای پیام۸۸

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads