کد خبر: 226091 - تاریخ: شنبه، 1 اکتبر 2022 - 15:55

در رده 13تا ۱۷ سال برگزار شد ؛

کسب مدال های رنگارنگ توسط شناگران خمامی در مسابقات استانی

مسابقات شنای بسیج گیلان در رده  ۱۳تا ۱۷ سال روز گذشته به کار خود پایان داد.

به گزارش خوبان خبر ؛ مسابقات شنای بسیج گیلان در رده  13تا ۱۷ سال روز گذشته به کار خود پایان داد.

در این دوره از مسابقات ۴۰ شناگر در رشت به رقابت پرداختند که در نهایت در رده سی ۱۳ تا ۱۴ سال در رشته ۱۰۰ متر کرال سینه دسته اول سام زیده سرایی و دانیال کریمی مدال های طلا و برنزدست یافتند ، ضمن اینکه پارساسام زیده سرایی در رشته ۱۰۰ متر کرال سینه  دسته دوم مدال نقره را از آن خود کرد.

همچنین در رشته ۵۰ متر کرال سینه دسته اول و دوم سام و پارسا زیده سرایی مدال نقره را کسب کردند و در رشته ۵۰ و ۱۰۰ متر قورباغه دانیال کریمی و سام و پارسا زیده سرایی مئفق به گردن آویز طلا شدند.

در رشته ۵۰ متر کرال پشت و پروانه دسته اول و دوم سام و پارسا زیده سرایی به ترتیب مدال های طلاو برنز را از آن خود کردند.

درر ده سنی ۱۵ تا ۱۷ سال در رشته ۱۰۰ متر کرال سینه دسته اول سبحان ابراهیمی به مدال طلا دست یافت و در رشته ۱۰۰ متر کرال سینه دسته دوم ماهان محبوب به مدال طلا و سپهر صادقی نیزیه مدال برنز اکتفا کرد و ۱۰۰ متر دسته دوم کرال پارسا باقر پور مدال طلا را به خود اختصاص داد.

در رشته ۵۰ متر کرال سینه دسته اول ، دوم و سوم به ترتیب ماهان محبوب به مدال نقره ، سپهر صادقی به مدال طلا پارسا باقر پور به مدال برنز  و سبحان طاهری به مدال طلا دست یافتند.

در ادامه این مسابقات در رشته ۱۰۰ متر قورباغه دسته اول و دوم پارسا باقر پور و ماهان محبوب موفق به مدال طلا شدند و درر رشته ۵۰ متر کرال پشت دسته اول سپهر صادقی به مدال برنز ، در رشته دوم پارسا باقر پور به مدال برنز دسته یافته و در ۱۰۰ متر پروانه نیز مدال برنر را کسب کرد.

 

 

 

 

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads