کد خبر: 22589 - تاریخ: چهارشنبه، 10 آوریل 2013 - 12:17

دهیار مرزدشت در مصاحبه با خوبان خبر؛

آب آشامیدنی روستای مرزدشت تا سال 93 مورد بهره برداری قرار می گیرد.

خوبان خبر: دهیار مرزدشت خمام اظهار داشت:تامین آب آشامیدنی سالم وظیفه اداره آب و فاضلاب روستایی است و وظیفه ی دهیاری تنها پیگیری این موضوع می باشد که دهیاری نیز در این خصوص وظایف خود را انجام داده است.

به گزارش خوبان: بنا به درخواست یکی از کاربران سایت در خصوص بررسی وضعیت آب آشامیدنی روستای مرزدشت خمام، خبرنگار ما مصاحبه ای را با سید حبیب موسوی دهیار روستای مرزدشت خمام ترتیب داده است.

 

خوبان خبر: در خصوص آخرین وضعیت آب آشامیدنی روستای مرزدشت خمام توضیح بفرمایید.

از خانوارهایی که در روستای مرزدشت زندگی می کنند حدود 14-15 خانوار که در مجاورت روستای کته سر خمام قرار دارند از آب شرب این روستا استفاده می کنند و بقیه اهالی روستا از چاه های سنتی و قدیمی استفاده می کنند.

در خصوص لوله کشی برای این خانوارها، نقشه برداری در روستا انجام شده است ولی به دلیل عدم اختصاص بودجه، از طرف آب و فاضلاب روستایی،عملیات اجرایی این کار هنوز صورت نگرفته است.

قرار است در آینده لوله کشی از سایت کته سر انجام گیرد. لازم است این نکته را نیز یادآور شوم که آب کته سر نیز دارای مشکلاتی می باشد و از لحاظ رنگ و طعم ، مناسب آشامیدن نمی باشد و تصفیه خانه ی چندان مطلوبی ندارد و اهالی خود روستای کته سر که در حال حاضر از این آب استفاده می کنند با مشکل مواجه می باشند.

خوبان خبر: دهیاری روستا در زمینه ی تامین آب آشامیدنی لازم چه اقداماتی را انجام داده است؟

تامین آب آشامیدنی سالم وظیفه اداره آب و فاضلاب روستایی است و وظیفه ی دهیاری تنها پیگیری این موضوع می باشد که دهیاری نیز در این خصوص وظایف خود را انجام داده است.

خوبان خبر: شما چه زمانی را برای به مردم روستای مرزدشت به عنوان تاریخ بهره برداری از آب شرب روستایی اعلام می نمایید؟

با توجه به قولی که اداره آب و فاضلاب روستایی به ما داده بود قرار بود در سال 1392 این کار صورت گیرد که به علت عدم اختصاص بودجه لازم، نهایتا تا سال 1393 آماده می شود.

 

انتهای پیام/18

 

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads