کد خبر: 225881 - تاریخ: پنج‌شنبه، 22 سپتامبر 2022 - 20:53

فرمانده انتظامي خمام خبر داد ؛

موتورسیکلت‌های قاچاق درخمام توقیف شد

فرمانده انتظامی خمام از کشف ۲ دستگاه موتورسیکلت هزار و ۳۰۰ و ۴۰۰ سی‌سی قاچاق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خوبان خبر ، فرمانده انتظامی خمام از کشف ۲ دستگاه موتورسیکلت هزار و ۳۰۰ و ۴۰۰ سی‌سی قاچاق در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ “شریف رحیمی با تشریح پیامد‌های منفی قاچاق بر اقتصاد کشور، مبارزه با قاچاقچیان را یکی از اولویت‌های اصلی مجموعه انتظامی عنوان کرد و اظهار داشت: مبارزه با قاچاق کالا یکی از اهداف پلیس در راستای تامین امنیت پایدار در جامعه است.
وی در ادامه با بیان اینکه ماموران یگان امداد حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی ۲ دستگاه موتورسیکلت سنگین را در حال تردد مشاهده و آنها را متوقف کردند افزود: با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد، موتورسیکلت‌های مورد نظر هزار و ۳۰۰ و ۴۰۰ سی‌سی قاچاق است.
فرمانده انتظامی شهرستان خمام از انتقال موتورسیکلت‌ها به مقر انتظامی خبر داد و تصریح کرد: در این رابطه متهمان ۲۳ و ۲۹ ساله با تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.
این مقام انتظامی در پایان با اعلام اینکه کارشناسان ارزش این موتورسیکلت‌ها را ۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال اعلام کرده‌اند بیان داشت: امروز تنگ شدن عرصه برای فعالیت قاچاقچیان به واسطه تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس است.

انتهای پیام/۵۵

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads