کد خبر: 225759 - تاریخ: یکشنبه، 18 سپتامبر 2022 - 17:34

فرمانده انتظامي خمام خبرداد ؛

بازداشت ۲۲ قمارباز یکی از روستاهای خمام / متهمان به مرجع قضائی معرفی شدند

فرمانده انتظامی خمام از دستگیری ۲۲ قمارباز در یکی از روستاهای این شهرستان خبر داد.

به گزارش خوبان، فرمانده انتظامی خمام از دستگیری ۲۲ قمارباز در یکی از روستاهای این شهرستان خبر داد.

سرهنگ  شریف رحیمی  با بیان اینکه قمار باعث از بین رفتن بنیان بسیاری از خانواده‌ها می‌شود اظهار داشت: قمار علاوه بر اینکه با اعتقادات اسلامی مردم در تضاد است به پویایی جامعه آسیب وارد می‌کند.

وی در ادامه گفت: در پی دریافت گزارش مردمی مبنی بر اینکه فردی در واحد مسکونی خود در یکی از روستاها با تجمع افراد، اقدام به دایر کردن مکان قماربازی و سلب آسایش همسایگان کرده، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان خمام اذعان داشت: ماموران انتظامی پس از انجام تحقیقات و اطمینان از صحت موضوع به محل مورد نظر اعزام و ۲۲ نفر را حین قماربازی در این منزل دستگیر کردند.

این مقام انتظامی از کشف ۳۱ دست آلات بازی قمار و یک دستگاه کارتخوان برای انتقال وجه حاصل از بازی قمار خبر داد و تصریح کرد: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ رحیمی در پایان با اعلام اینکه کسب درآمد از راه قمار و تحصیل مال از راه نامشروع یکی از ناهنجاری‌های اجتماعی است که جرم محسوب می‌شود از مردم خواست در صورت اطلاع یا مشاهده هرگونه مورد مشابه، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

 

انتهای پیام/۸۵۲


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads