کد خبر: 225727 - تاریخ: جمعه، 16 سپتامبر 2022 - 16:40

با حضور ۲۵۰ هوگوپوش برگزار شد ؛

صید مدال‌های رنگارنگ توسط دختران تکواندوکار خمامی در مسابقات هانمادانگ گیلان

به گزارش خوبان خبر ؛ مسابقات تکواندو هانمادانگ دختران گیلان با حضور ۲۵۰ هوگوپوش روز گذشته با معرفی نفرات برتر به کار خود  را در خانه تکواندو رشت پایان داد.  در جریان این رقابتها در آیتم تیو یوپ چاگی اسرا احمدی موفق شد در رده سنی زیر ۹سال مدال طلا را کسب کند ، در […]

به گزارش خوبان خبر ؛ مسابقات تکواندو هانمادانگ دختران گیلان با حضور ۲۵۰ هوگوپوش روز گذشته با معرفی نفرات برتر به کار خود  را در خانه تکواندو رشت پایان داد.

 در جریان این رقابتها در آیتم تیو یوپ چاگی اسرا احمدی موفق شد در رده سنی زیر ۹سال مدال طلا را کسب کند ، در رده سنی ۱۰تا ۱۲سال شمیم رنجبر و فاطمه هادی نژاد به ترتیب مدال های طلا و نقره  از آن خود کند ، رده سنی ۱۰تا۱۲سال این رقابتها سما پور غلام گورابی به مدال برنز بسنده کرد.

در ادامه این مسابقات رده سنی ۱۳تا۱۶سال فاطمه قربانی به مدال طلا و درسا احمدی نیز به مدال برنز دست یافتند و رده سنی ۱۶تا۱۸سال نیز سما رنجبر مدال طلا را از آن خود کرد.

 در آیتم یوپ چاگی تعادلی و رده سنی ۱۳تا۱۵سال مهوا حسینی پور مقدم به مدال نقره ، رده سنی ۱۹تا ۲۹سال آمنه رضایی به مدال طلا و رده ۳۰به بالا زهرا نوروزی به مدال نقره و مریم اسماعیل نیز مدال برنز را کسب کردند.

 در آیتم نوپی اپچاگی و رده سنی ۱۳تا ۱۵سال فاطمه قربانی مدال نقره تصاحب کرد ، نازنین زهرا یزدانی مدال برنز را به گردن آویخت و رده سنی ۱۰تا۱۲سال زهرا ابراهیمی مدال نقره ر به خود اختصاص داد.

 

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads