کد خبر: 225494 - تاریخ: یکشنبه، 4 سپتامبر 2022 - 17:44

استاندار گیلان خبرداد؛

انجام ۱۰۰ سورتی پرواز برای مهار آتش در تالاب انزلی و امیرکلایه

استاندار گیلان با تأکید بر برخورد جدی دستگاه قضا با مسببان آتش سوزی تالاب های انزلی و امیرکلایه گفت: برای مهار و تثبیت خاموشی آتش در این تالاب ها بیش از ۱۰۰ سورتی پرواز انجام شده است.

به گزارش خوبان، اسدالله عباسی ظهر یکشنبه در حاشیه بازدید هوایی از تالاب‌های امیرکلایه لاهیجان و انزلی در جمع خبرنگاران بر لزوم برخورد جدی با عاملان عمدی یا غیر عمدی خسارت به این تالاب‌ها تأکید و اظهار کرد: اقدامات پیشگیرانه نیز باید برای حفاظت این مواهب طبیعی در دستور کار قرار گیرد.

وی در ادامه از ابراز تأسف در تکرار چندباره این حادثه برای تالاب انزلی افزود: بالگردهای سپاه و هلال احمر بیش از ۱۰۰ سورتی پرواز برای مهار آتش در این دو تالاب انجام داده‌اند.

عباسی با اشاره به حضور مجموعه‌های مختلف برای مهار آتش سوزی در این تالاب‌ها گفت: زیبایی‌های گیلان به نعمات خدادادی همچون تالاب‌ها، ساحل، جنگل و مزارع است که اگر این مواهب مورد هجمه قرار بگیرند زندگی مردم این استان با تهدید مواجه می‌شود.

وی با تأکید بر لزوم تشدید نظارت و برخورد قاطع با مسببان این حوادث از دستگاه‌های نظارتی، امنیتی و انتظامی بویژه رئیس کل دادگستری و دادستان استان خواست تا به طور جدی با مقصران و مسببان برخورد کنند.

کد خبر 5581598
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads