کد خبر: 225487 - تاریخ: یکشنبه، 4 سپتامبر 2022 - 08:22

قطار صنعت پوشاک گیلان بر روی ریل رشد قرار گرفته است

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان گفت: وجود ۴۰ واحد دارای پروانه بهره‌برداری در حوزه تولید پوشاک بیانگر آن است که قطار صنعت پوشاک در استان بر روی ریل رشد قرار گرفته است.

به گزارش خوبان، تیمور پور حیدری  عصر شنبه در حاشیه بازدید ا- مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان گفت: وجود ۴۰ واحد دارای پروانه بهره‌برداری در حوزه تولید پوشاک بیانگر آن است که قطار صنعت پوشاک در استان بر روی ریل رشد قرار گرفته است.ز سه واحد صنعتی بخش نساجی و پوشاک در شهرک صنعتی سفیدرود رشت افزود: با توجه به توانمندی و رویکرد توسعه محور تولیدکنندگان پوشاک، تحقیقات و شناسایی بازارهای مصرف خارجی باید با حضور در نمایشگاه ها و فضاهای تخصصی تجاری کشورهای هدف آغاز شود تا برند کالای مرغوب ایرانی به نحو شایسته معرفی شود.
وی با بیان اینکه بازارسازی در حوزه پوشاک مستلزم شناسایی خرده فرهنگ های پوششی جوامع مختلف است، اظهار داشت: هر کشوری جذابیت های رنگ و طرح البسه مخصوص به خود را دارد که تولید کننده ما با هوشمندی کامل می تواند در بازار آنها نفوذ و عرض اندام کند.
پور حیدری با اشاره به بازدید از یک فروشگاه پوشاک به لزوم ازدیاد فروشگاه های یکپارچه و بزرگ تجاری در گیلان تاکید کرد و افزود: با عنایت به گردشگر پذیر بودن استان و ضرورت دسترسی ساکنان و مسافران به مایحتاج روزانه؛ از احداث مجتمع و فروشگاه های بزرگ تجاری حمایت و استقبال می شود.

تیمور پورحیدری مدیرکل صمت گیلان به همراه مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی گیلان امروز شنبه از واحدهای صنعتی تولید کننده پوشاک مردانه؛ زنانه و بچه گانه و همچنین ملزومات کمک پزشکی بازدید کرد و از نزدیک چالش های آنها را ارزیابی و  رسیدگی کرد.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads