کد خبر: 22488 - تاریخ: دوشنبه، 8 آوریل 2013 - 22:36

بخشدار در جلسه کمیته آب کشاورزی خمام مطرح نمود؛

کشاورزان هر چه سریعتر نسبت به شخم اول زراعی اقدام نمایند

نخستین جسه کمیته آب کشاورزی بخش خمام در سال جدید با حضور بخشدار خمام و جمعی از مسئولین بخش در سالن اجتماعات بخشداری تشکیل گردید.

به گزارش خوبان: اولین جلسه کمیته آب کشاورزی بخش خمام، در سال جدید، با حضور مسئولین اداره آبیاری و خدمات جهاد کشاورزی بخش خمام و دهیاران بخش به ریاست استقامتی بخشدار خمام در سالن اجتماعات بخشداری تشکیل گردید.

در ابتدای این جلسه بخشدار ضمن تسلیت ایام حزن و اندوه شهادت حضرت زهرا (س) ،گفت: سایت ثبت نام سوخت در روز جاری بازگشایی شده است، لذا کشاورزان نسبت به ثبت نام هرچه زودتر اقدام نمایند.
160320131717
وی در ادامه در خصوص ترغیب کشاورزان جهت انجام شخم اول زمین های زراعی با توجه به ذخیره مطمئن آب ، دریافت کود شیمیابی و گازوئیل، لایروبی انهار و رودخانه هاو آماده سازی پمپاژها به کشاورزان جهت پرداخت آب بهای کشاورزی به سخنرانی پرداخت.
در ادامه ی جلسه، مهندس دجپور، مدیر جهادکشاورزی خمام در خصوص میزان دریافت کود شیمیایی و گازوئیل توسط کشاورزان ، سخنانی را ایراد نمود.
و در پایان این جلسه نیز، مهندس عطایی، رئیس اداره آبیاری خمام در خصوص میزان آب ذخیره در سد سفیدرود و برنامه ریزی برای لایروبی انهار کشاورزی و توزیع آب در قبل زراعی در بخش خمام گزارش خود را ارائه نمود.
160320131720

انتهای پیام/24


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads