کد خبر: 224812 - تاریخ: یکشنبه، 14 آگوست 2022 - 09:48

غرق شدن لنج صیادی در بندرانزلی/ چهار صیاد نجات یافتند

یک لنج صیادی در بندرانزلی صبح امروز غرق و چهار صیاد و خدمه آن توسط تیم نجات غریق اداره‌کل بنادر و دریانوردی گیلان نجات یافتند.

به گزارش خوبان؛ شناور صیادی به نام «شوریده ۵۳» طی تماسی با مرکز جستجو و نجات دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان، اعلام مفقودی کرد.

حسن یونسی، مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان در گفتگو با خبرنگار فارس در بندرانزلی در تشریح جزئیات بیشتر این حادثه اظهار کرد: مرکز MRCC این موضوع را با سرعت مورد بررسی قرار داد و پس از دریافت اطلاعاتی تکمیلی از مرکز کنترل و لنج های صیادی منطقه و شناسایی محدوده تردد لنج صیادی مفقودی، شناور «ناجی ۱۴» جهت جستجو به محل اعزام شد.

 

به گفته وی، پس از حدود یک ساعت و ۳۰ دقیقه عملیات جستجو، محل غرق شدن شناور شناسایی و چهار پرسنل لنج غرق شده که در فاصله پنج مایلی از سواحل حسن رود شهرستان بندرانزلی قرار داشتند، در ساعت هشت صبح نجات یافته و به بندر منتقل شدند.

 

در حال حاضر یکی از خدمه نجات یافته این لنج نیز در بیمارستان شهید بهشتی انزلی بستری شده است.

 

گفتنی است، از ابتدای سال جاری تاکنون هفت نفر از دریانوردان و صیادان توسط تیم جستجو ونجات دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان نجات یافته اند.

انتهای پیام/۳۳۸۹

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads