کد خبر: 224760 - تاریخ: جمعه، 12 آگوست 2022 - 22:05

با کسب ۹طلا، ۷نقره و ۵ برنز ؛

تیم کاراته خمام مقام سوم سبک شوتوکان گیلان را کسب کرد

مسابقات کاراته قهرمانی سبک شوتوکان ski استان گیلان با معرفی تیم ها و نفرات برتر امروز به کارخود پایان داد.

به گزارش خوبان خبر؛ مسابقات کاراته قهرمانی سبک شوتوکان ski استان گیلان با معرفی تیم ها و نفرات برتر امروز به کارخود پایان داد.

در این دوره از رقابتها ۱۴۰ کاراته کا در قالب ۱۰ تیم به رقابت پرداختند که در نهایت تیم هیات کاراته شهرستان رودبار با ۱۸ طلا ، ۱۵ نقره و ۲۸ برنز قهرمان این دوره مسابقات شد و به ترتیب شهرستان های رضوانشهر با ۹ طلا ، ۸نقره ، ۸ برنز مقام دوم و شهرستان خمام ۹طلا ، ۷نقره ، ۵ برنز مقام سوم را از آن خودکردند.

در بخش انفرادی این رقابتها در رده سنی نونهالان برسام نژادی در وزن ۲۲ کیلو گرم ، امیر علی بخشی در وزن ۲۸ کیلو گرم ، محمد طاها وطن پرست در وزن ۳۸ کیلو گرم، رضا نوروز پور در ۴۵ کیلو گرم مدال طلا را کسب کردند و رضا هادی پور در وزن ۲۸کیلوگرم ، رضا احمدی ۲۸ کیلوگرم و کیان جنتی در وزن ۴۷ کیلوگرم  مدال نقره را ازآن خود کردند و محمد رضا نیک پور در وزن ۳۶ کیلو گرم و  محب نیک در وزن ۳۶ کیلوگرم مدال برنز را به خود اختصاص داد.

در رده نوجوانان سید محمد کاظمی در وزن ۳۲ کیلو گرم ، محمد رضا محمدی پور در وزن ۴۷ کیلو گرم مدال طلا را به گردن آویختند و هوراد معافی نسب در وزن ۴۷ کیلوگرم شهراد معافی نسب در ۵۲ کیلو گرم صاجب مدال نقره شدند و محمد همراه در وزن ۷۰ + کیلوگرم و امیر علی صابر نیا در زون+۷۰ گیلوگرم مدال برنز را به دست آوردند.

در رده جوانان ، جواد آقایی در ورن ۷۰ + کیلوگرم ، فردین روحی۷۰ کیلوگرم، امیر محمد شریف تبار در ۶۱ کیلوگرم مدال طلا را کسب کردند و ز ن رضا سهرابی در وزن ۵۵ کیلو گرم مدال بنز را کسب کرد.

گفتنی است،امیر نیک پور و حبیب شریف تبار هدایت تیم خمام برعهده داشتند و مرتضی نوروزی از خمام نیز بعنوان داور این رقابتها به قضاوت پرداخت .

انتهای پیام/۸۵۲

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads