کد خبر: 224686 - تاریخ: چهارشنبه، 10 آگوست 2022 - 08:48

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان؛

۲۷ طرح سلامت‌محور در گیلان آماده افتتاح هستند | تعلل برخی از شرکت‌های پیمانکاری در اجرای تعهدات

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از آمادگی افتتاح ۲۷ طرح سلامت‌محور گیلان در هفته دولت سال جاری خبر داد و گفت: برخورد جدی و قانونی با پیمانکارانی که علیرغم پایبندی دانشگاه به تعهدات قانونی از اجرای مفاد پیمان استنکاف می‌کنند، لازم و ضروری است چراکه حقوق مردم، نباید تضییع شود.

به گزارش خوبان به نقل از وبدا، صبح امروز، نشست شورای فنی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با حضور دکتر ارسلان سالاری رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، معاونین، مدیران ستادی و همچنین تعدادی از مدیران شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان‌ها و رؤسای بیمارستان‌ها با محوریت افتتاح طرح‌های سلامت‌محور گیلان در هفته دولت برگزار شد.

دکتر ارسلان سالاری در این نشست با اشاره به پیشرفت قابل‌توجه طرح‌های عمرانی نظام سلامت گیلان، اظهار کرد: خوشبختانه تعداد ۲۷ پروژه از طرح‌های عمرانی و فنی در دانشگاه علوم پزشکی گیلان برای هفته دولت سال جاری، آماده افتتاح هستند.
وی با تأکید بر تسریع در اجرای طرح‌های عمرانی و بهره‌برداری از این پروژه ها، افزود: پروژه‌های عمرانی سلامت‌محور در دست اجرای دانشگاه علوم پزشکی گیلان باید جدی گرفته شوند، چراکه بهره‌برداری به‌موقع آن‌ها مستلزم تلاش همه‌جانبه است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به تعلل برخی از شرکت‌های پیمانکاری در اجرای تعهدات قانونی احداث طرح‌های عمرانی سلامت‌محور گیلان، گفت: برخورد جدی و قانونی با پیمانکارانی که علیرغم پایبندی دانشگاه به تعهدات قانونی از اجرای مفاد پیمان استنکاف می‌کنند، لازم و ضروری است چراکه حقوق مردم، نباید تضییع شود.
دکتر سالاری همچنین بر سه شیفته فعال شدن کارگاه‌های طرح‌های عمرانی و فنی بهداشتی، درمانی و… قابل‌افتتاح در هفته دولت سال جاری تأکید کرد.
وی با بیان اینکه برخی از طرح‌های عمرانی و فنی دانشگاه علوم پزشکی گیلان تقریباً نهایی شده، گفت: آن تعداد از طرح‌های عمرانی که تقریباً آماده‌شده اند، می‌توانند موقتاً به بهره‌برداری برسند تا نواقص احتمالی در مسیر خدمت به مردم، شناسایی و سریعاً رفع شود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان تجهیزات اهدایی سازمان بهداشت جهانی را برای استان، بسیار مهم و نیازی ضروری دانست و تأکید کرد: باید فضای فیزیکی این طرح‌ها جهت بهره‌برداری سریعاً آماده شود.
گفتنی است؛ در این نشست، معاونین و مدیران ستادی دانشگاه و همچنین تعدادی از مدیران شبکه‌های بهداشت و درمان و بیمارستان‌های استان، آخرین وضعیت از پیشرفت فیزیکی طرح‌های عمرانی و فنی آماده افتتاح در هفته دولت سال جاری را تشریح و جهت رفع نواقص موجود، تصمیماتی اتخاذ شد.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads