کد خبر: 224662 - تاریخ: سه‌شنبه، 9 آگوست 2022 - 09:25

روز گذشته ؛

روزی که همه پاکبان شدند

در شهرهای مختلف کشور ایران در طول سال مراسم ملی و مذهبی زیادی برگزار می شود و مردم را در خیابان ها دور هم جمع می کند. در این گونه برنامه ها معمولا شهروندان نذری های خود را به کنار خیابان می آورند و در بین عابرین توزیع می کنند.

به گزارش خوبان خبر ، در شهرهای مختلف کشور ایران در طول سال مراسم ملی و مذهبی زیادی برگزار می شود و مردم را در خیابان ها دور هم جمع می کند. در این گونه برنامه ها معمولا شهروندان نذری های خود را به کنار خیابان می آورند و در بین عابرین توزیع می کنند.

این کار ناخواسته یک مشکل اساسی را در شهر ایجاد می کند و آن تولید فراوانی زباله است که از ظروف نذری و مواد زائد تولید می شود.

حرکت شهروندان خمامی دوستدار محیط‌زیست که با همراهی  فرماندار، شهردار، یک عضو شورای شهر، امام جمعه، فرمانده سپاه و فرمانده حوزه مقاومت بسیج  بود  این کار با هدف فرهنگ پاکیزگی،  از رهاسازی زباله و ضرورت فرهنگ جمع‌آوری زباله صورت گرفت در حقیقت یکی از مهم‌ترین راه‌های مشارکت مردم در مدیریت امور شهری است که این موضوع روز گذشته به‌ صورت نمادین انجام شد.

پس خوب است شهر را خانه دوم خودمان بدانیم و با نریختن زباله در سطح شهر و مشارکت و همراهی در جمع‌آوری زباله علاوه برداشتن شهری پاکیزه و تمیز اجازه ندهیم کمر پاکبانان شهر برای برداشتن زباله‌ای از روی زمین خم شود.

به گزارش خوبان خبر، برنامه پاکسازی زباله طی فراخوانی توسط جمعیت نواندیشان و با حضور ۴۰ نفر متشکل از زنان و مردان انجام گرفت و حاضرین مسافتی را اقدام به جمع آوری زباله نمودند..

 

انتهای پیام/۶۶۶

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads