کد خبر: 224602 - تاریخ: شنبه، 6 آگوست 2022 - 16:59

در جلسه ستاد مدیریت کرونا گیلان مطرح شد؛

هشدار استاندار گیلان درباره افزایش آمارهای کرونایی/ بازرسی از اصناف تشدید شود

استاندار گیلان با هشدار نسبت به افزایش آمارهای کرونایی در استان و تغییر رنگ بندی شهرها گفت: بازرسی و نظارت بر فعالیت اصناف باید تشدید شود.

به گزارش خوبان خبر ، اسدالله عباسی پیش از ظهر شنبه در جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا گیلان ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی گفت: متأسفانه شهرهای گیلان در وضعیت مناسب کرونایی به سر نمی‌برند.

استاندار گیلان با تاکید بر اینکه هیچ شهری در گیلان رنگ بندی آبی کرونایی ندارد، افزود: رودسر، صومعه سرا، ماسال و سیاهکل به وضعیت قرمز در آمده اند.

وی با بیان اینکه تعداد شهرهای زرد و نارنجی استان گیلان در حال افزایش است، گفت: از عزاداران حسینی درخواست می‌شود با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در مراسم‌ها حضور یابند.

عباسی با اشاره به اینکه عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی دامنه و شیوع بیماری را به شدت افزایش می‌دهد، اظهار داشت: از اهالی هنر و اصحاب رسانه درخواست می‌شود در خصوص این مهم فرهنگی سازی انجام دهند.

استاندار گیلان خواستار افزایش نظارت و بازرسی اصناف در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی شد و اضافه کرد: در صورت عدم واکسیناسیون و نصب کد QR فعالیت واحدهای صنفی متوقف می‌شود.

وی از سخنرانان و فعالیت فرهنگی ایام محرم خواست در سخنرانی‌های خود به موضوع تزریق واکسن تاکید کنند و افزود: فداکاری‌های کادر درمان در خصوص مقابله با بیماری کرونا شایسته تقدیر است.

استاندار گیلان خواستار لغو مرخصی پزشکان در بیمارستان‌ها همزمان با فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی شد و اظهار کرد: خدمات دهی به مردم توسط کادر درمان به صورت منظم و دقیق ادامه دارد.

کد خبر ۵۵۵۷۳۰۹

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads