کد خبر: 224442 - تاریخ: دوشنبه، 1 آگوست 2022 - 14:56

با برگزاری جلسه انتخابات هیات رئیسه ؛

هادی واحدی به عنوان رئیـس جدید شــورای شــهر خمــام انتخاب شد

بیست و دومین جلسه شورای خمام با موضوع انتخاب هیات رییسه جدید شورا ظهر امروز با حضور ۵ نفر عضو شورای اسلامی شهر برگزار در این جلسه علنی پس از برگزاری انتخابات هیات رییسه جدید شورای این شهر انتخاب و معرفی شدند.

به گزارش خوبان خبر، بیست و دومین جلسه شورای خمام با موضوع انتخاب هیات رییسه جدید شورا ظهر امروز با حضور ۵ نفر عضو شورای اسلامی شهر برگزار در این جلسه علنی پس از برگزاری انتخابات هیات رییسه جدید شورای این شهر انتخاب و معرفی شدند.

در این جلسه هادی واحدی به عنوان رییس شورای شهر خمام انتخاب شد، وی تنها کاندیدای این جایگاه بود که با ۴ رای و ۱ رای ممتنع توانست رییس جدید شورای اسلامی شهر خمام شود.

ایمان سهیلی کاندیدای نایب رییس شورای شهر خمام شد که توانست با ۴ رای موافق و ۱ رای ممتنع در این جایگاه قرار گیرد، ضمن اینکه مهدی عاشوری با ۳ رای موافق ۲ ممتنع به عنوان خزانه دار شورای شهر خمام انتخاب شد.

جلیل غیاثی نیز با ۳ رای موافق و ۲ رای ممتنع به عنوان سخنگوی شورای شهر خمام و اسماعیل احمدنیا ۳ رای موافق و ۲ رای مخالف به عنوان منشی شورا در دومین سال فعالیت شورای ششم انتخاب شدند.

ایمان سهیلی نیز بعنوان نماینده شورای شهر در شهرستان می باشد.

انتهای پیام/۱۲۱


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads