کد خبر: 224438 - تاریخ: دوشنبه، 1 آگوست 2022 - 11:39

فرماندار خمام خبر داد ؛

۷۰۰ کیسه آرد فوق‌العاده برای شهرستان تهیه شد / با یک ‌واحد نانوایی متخلف برخورد شد

به گزارش خوبان ، فرماندار خمام با اشاره به فیلم منتشرشده درخصوص خروج کیسه‌های آرد از یک واحد نانوایی در یکی‌از روستاهای این‌شهرستان، عنوان کرد : موضوع از همان‌ساعات نخست‌ انتشار گزارش مورد پیگیری فرمانداری و دستگاه‌های متولی قرار گرفته و طبق بررسی‌های به‌عمل‌آمده تخلف واحد مذکور محرز گردید. اسفندیار جوشن امروز با بیان اینکه […]

به گزارش خوبان ، فرماندار خمام با اشاره به فیلم منتشرشده درخصوص خروج کیسه‌های آرد از یک واحد نانوایی در یکی‌از روستاهای این‌شهرستان، عنوان کرد : موضوع از همان‌ساعات نخست‌ انتشار گزارش مورد پیگیری فرمانداری و دستگاه‌های متولی قرار گرفته و طبق بررسی‌های به‌عمل‌آمده تخلف واحد مذکور محرز گردید.

اسفندیار جوشن امروز با بیان اینکه خروج آرد و نان از نانوایی‌ها به‌صورت خارج‌از شبکه و بدون‌مجوز به‌هر دلیل تخلف بوده و با متخلفین برابر با مقررات و ضوابط برخورد می‌شود، تصریح کرد : سهمیه آرد نانوایی مذکور برای یک‌دوره کاهش‌یافته و برای آنکه اهالی آن‌منطقه مشکلی برای تهیه نان نداشته باشند، سهمیه کسرشده به نانوایی همجوار تعلق گرفته؛ همچنین فرم اصناف تکمیل‌شده و نامه برای تعزیرات ارسال شده، که منجر به پلمب چندروزه این‌واحد به‌دلایل خروج آرد، فروش نان خارج‌از شبکه و عدم رعایت ساعات پخت می‌گردد.

نماینده عالی دولت در خمام با اشاره به تشدید بازرسی‌ها از نانوایی‌های خمام، یادآور شد: ۷۰۰ کیسه آرد فوق‌العاده برای این‌ماه تهیه و بین نانوایی‌های شهرستان توزیع گردیده و تعدادی‌از نانوایی‌ها به‌عنوان نانوایی کشیک مشخص‌شده تا به‌زودی مردم بتوانند حتی تا حوالی ساعت ۲۳ بدون مشکل به تهیه نان اقدام نمایند.

 

منبع: خمام نیوز

انتهای پیام/۹۹۹

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads