کد خبر: 224386 - تاریخ: شنبه، 30 جولای 2022 - 23:12

در مسابقه چند جانبه؛

تیم دختران هیئت تکواندو خمام موفق به کسب ۵ طلا ، ۴ نقره و ۵ برنز شد

مسابقه چند جانبه تکواندو دروز گذشته در دو رده سنی خردسالان و نونهالان با معرفی نفرات برتر به میزبانی هیئت تکواندو لاهیجان به پایان رسید.

به گزارش خوبان خبر ؛ مسابقه چند جانبه تکواندو دروز گذشته در دو رده سنی خردسالان و نونهالان با معرفی نفرات برتر به میزبانی هیئت تکواندو لاهیجان به پایان رسید.

این مسابقات که با حضور حدود ۱۱۰ تکواندوکار در قالب ۳ تیم از رشت ، آستانه اشرفیه ، لاهیچان، املش ، سیاهکل ، رودسر ، خمام و لشت نشاء برگزار شد،تیم تکواندو هیئت تکواندو خمام با هدایت زهرا زیرک دانا ،سوده سعیدی و مهدیه شجری موفق به کسب ۵ طلا ، ۴ نقره و۵ برنز شد.

در جریان این رقابتها در رده سنی خردسالان، یسنا زمانی و زینب قربی در اوزان های اول و نهم صاحب مدال طلا شد و مهشید حیدر زاده در وزن دوم و ترنم پروین ثابت مدال نقره را از آن خود کردند.

همچنین درده سنی نونهالان معصومه هاشمی در وزن دوم ،پریا وطن دوست در وزن پنجم ، نازنین فاطمه کارگر در وزن سوم و فاطمه وطن دوست در وزن دهم صاحب مدال طلا شدند و حنانه قربانی نیز در وزن ششم مدال نقره را کسب کرد و زهرا ضیاء بخش در وزن سوم ، زینب اسلامی در وزن ششم ، زهرا پورحسین زاده در وزن هفتم و معصومه علی نیا در وزن دهم مدال برنز را به خود اختصاص دادند.

انتهای پیام/۵۵

 

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads