کد خبر: 224329 - تاریخ: پنج‌شنبه، 28 جولای 2022 - 17:59

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان گیلان:

پلمب ۷ واحد صنفی به علت عرضه پوشاک نامتعارف در گیلان | ۳۴۳ واحد تذکر گرفتند

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان گفت: در راستای نظارت بر فعالیت واحدهای صنفی در سطح عرضه و در راستای پیشگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی و برخورد با متخلفان، ۷ واحد صنفی فروش پوشاک پلمب و به ۳۴۷ واحد تذکر داده شد.

به گزارش خوبان، سرهنگ «علی حیدرخواه» در گفت‌وگو با پلیس، اظهار داشت: با هدف صیانت از امنیت اخلاقی، تحقق برنامه‌های پیشگیرانه و مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی در فروشگاه‌های پوشاک، طرح‌های کنترل و نظارت بر واحدهای مورد اشاره از سوی پلیس اجرا می‌شود.
وی با بیان اینکه در همین راستا ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی در استان گیلان از ۹۰۸ واحد صنفی فروش پوشاک بازدید کردند افزود: در این راستا به ۳۴۳ واحد تذکر ابلاغ و ۳۷ واحد اخطار پلمب و همچنین به دلیل‌عدم رعایت ضوابط و مقررات و توجه به تذکرات لازم از سوی متصدیان، ۷ واحد صنفی پلمب شد.
رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان گیلان به اجرای طرح‌های مختلف انتظامی و نظارت بر اصناف در راستای پیشگیری از ناهنجارهای اجتماعی و رعایت شئونات اسلامی در این مراکز اعم از عرضه پوشاک نامتعارف، تبلیغات محیطی نادرست و… اشاره کرد و اذعان داشت: مجموعه انتظامی با افراد سودجو که باعث هنجارشکنی می‌شوند، برخورد قانونی می‌کند.
این مقام انتظامی در پایان از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحدهای صنفی، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads