کد خبر: 224317 - تاریخ: پنج‌شنبه، 28 جولای 2022 - 01:51

جاده مرگ خمام به حشکبیجار بار دیگر حادثه آفرید/

رئیس اوژانس منطقه خمام:برخورد دو موتورسیکلت با یکدیگر یک فوتی و یک مصدوم برجای گذاشت

رئیس اوژانس منطقه خمام از جان باختن یک تن و مصدوم شدن ۱ نفر دیگر در پی تصادف دو موتور سیکلت در کته سر خمام خبر داد.

به گزارش  خوبان خبر؛رئیس اوژانس منطقه خمام از جان باختن یک تن و مصدوم شدن ۱ نفر دیگر در پی تصادف دو موتور سیکلت در کته سر خمام خبر داد.

محمد آقایی در گفتگو با خبرنگار خوبان خبر؛با اعلام خبر تصادف مرگبار در کته سر درباره جزئیات این حادثه اظهارکرد: در ساعت ۲۲ امشب یک مورد حادثه تصادف در  کته سر اعلام شد که عوامل اوژانس به سرعت به محل حادثه اعزام شدند.

 وی با بیان اینکه در حادثه دو راکب موتور با یکدیگر در برخورد کردند،افزود: متاسفانه در این حادثه راننده موتورسیکلت ۶۰ ساله به شدت مجروح و پس از اعزام به بیمارستان جان خود را از دست داد.

رئیس اوژانس منطقه خمام ادامه داد: مصدوم دیگر این حادثه فرد ۲۹ ساله بود پس از ارزیابی اقدامات اولیه درمانی به بیمارستان پورسینا رشت انتقال یافت.

همچنین یک منبع آگاه محلی در گفتگو با خبرنگار خوبان خبر، اظهار داشت: یکی از موتور سیکلت مسیر به صورت خلاف جهت در حال تردد بوده به شدت با یک موتور دیگر که در مسیر صحیح خود مشغول عبور بوده برخورد می‌نماید.

به گزارش خوبان خبر ؛ محور خمام به خشکبیجار یکی از پرحادثه‌ترین محورهای مواصلاتی استان گیلان است که سالانه تعداد زیادی بر اثر وقوع در تصادف در این محور جان خود را از دست می‌دهند اما تاکنون اقدامی در خصوص تعریض این جاده اقدامی صورت نگرفته است.

انتهای پیام/۸۵۲

 

 

 

 

 

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads