کد خبر: 224301 - تاریخ: چهارشنبه، 27 جولای 2022 - 17:26

استاندار گیلان:

مسئله فرهنگ باید به دغدغه همه مدیران تبدیل شود/ تشکیل قرارگاه در گیلان

استاندار گیلان با تأکید بر لزوم تشکیل قرارگاه فرهنگی در سراسر استان گفت: مسئله فرهنگ باید به دغدغه مدیران تبدیل شود.

به گزارش خوبان خبر، اسدالله عباسی ظهر چهارشنبه در دیدار رئیس و کارکنان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به عملکرد موفق این نهاد در اجرای ارزش‌های دینی و ملی، اظهار کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی توانست دستاوردهای نظام را به درستی تبلیغ کرده و ارزش‌ها را زنده نگهدارد.

وی بر لزوم توجه به جهاد تبیین و مهندسی فرهنگی تأکید و با بیان اینکه همه فعالیت‌ها نیازمند داشتن پیوست فرهنگی هستند، گفت: عدم توجه به این حوزه یکی از ضعف‌های کارکردی طی سال‌های اخیر بوده است.

استاندار گیلان با اشاره به نقشه و توطئه دشمنان برای نابودی فرهنگی ایرانی اسلامی افزود: نیازمند اقدام مؤثر در کوتاه مدت و تعیین چشم انداز برای بلند مدت هستیم.

وی با بیان اینکه تولید محتوای با کیفیت همراه با نگاهی فرابخشی به تحولات روز و بهره گیری از ابزارهای نوین اطلاع رسانی لازم و ضروری است، ادامه داد: باید زمینه حضور و فعالیت بیشتر چهره‌های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی را در عرصه تصمیم‌سازی فراهم کرد.

عباسی با اشاره به سیاه نمایی دشمنان از وضعیت داخل و نادیده گرفتن اقدامات نظام و دولت، تأکید کرد: باید با جربان فرهنگی هم صدا و از کارهای پراکنده و جزیره‌ای جدا خودداری شود.

استاندار گیلان تشکیل قرارگاه فرهنگی در شهرستان‌ها با هدف اجرای سیاست‌های نظام، منویات رهبر معظم انقلاب و تصمیمات رئیس جمهوری را ضروری برشمرد و گفت: باید مسئله فرهنگ دغدغه همه مدیران باشد و در جهت توسعه آن از همه ظرفیت‌ها بهره گرفت.

در این دیدار رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، به رشد و پیشرفت این نهاد انقلابی در سایه پیروی از منویات امامین انقلاب اسلامی اشاره و اظهار کرد: برگزاری پرشور مراسم‌های ملی و انقلابی، ایفای نقش مؤثر در مقاطع حساس تاریخی و اعلام قاطعانه و صریح مواضع نظام مقدس جمهوری اسلامی در رخدادهای جهانی و منطقه‌ای از جمله اهم اقدامات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.

انتهای پیام۷۴
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads