کد خبر: 224108 - تاریخ: پنج‌شنبه، 21 جولای 2022 - 13:17

طی مراسمی و با حضور جمعی از مسئولان ؛

ساختمان اداره بهزیستی شهرستان خمام در چوکام افتتاح شد

ظهر امروز با حضور فرماندار شهرستان خمام و مدیرکل بهزیستی گیلان، ساختمان اداره بهزیستی شهرستان خمام در چوکام مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش خوبان خبر ؛ ظهر امروز با حضور فرماندار شهرستان خمام و مدیرکل بهزیستی گیلان، ساختمان اداره بهزیستی شهرستان خمام در چوکام مورد بهره برداری قرار گرفت.

مدیرکل بهزیستی گیلان در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه بیش از این امورات اداره بهزیستی خمام در شهرستان رشت انجام می گرفت ، افزود: با توجه مستقل شدن شهرستان خمام این اداره با ۷ پرسنل و بخش از آن مربوط به اوژانس اجتماعی از امروز کار در آغاز به کار کرد.

سید مهدی خدمت بین دانا با بیان اینکه مرکز اوژانس اجتماعی یکی از بحث های مهم سازمان بهزیستی است ، تصریح کرد: این اوژانس در زمینه های کودک آزاری و همسر آزاری و پیشگیری و درمان آسیب های اجتماعی است.

وی یکی نکات مثبت راه اندازی سازمان بهزیستی در شهرستان را بحث اشتغال و مسکن مدجویان یاد کرد و افزود: توزیع اعتبارات هماهند دیگرشهرستان انجام می شود.

مدیرکل بهزیستی گیلان از تعطیلی موقت یک مرکز اقامتی درمان اعتیاد در خمام ، اظهار داشت ؛ با مراکز اقامتی درمان اعتیاد متخلف که استانداردها را رعایت نکنند و یا افراد پذیرش شده را مورد اذیت قرار دهند، بدون مماشات ، برخورد جدی می شود.

دانا خاطر نشان کرد : ۱۳۰ مرکز درمان اعتیاد تحت نظارت بهزیستی در استان فعال است که از این تعداد ۴۸ مورد کمپ می باشد.

 

انتهای پیام/۲۱۱

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads