کد خبر: 224095 - تاریخ: چهارشنبه، 20 جولای 2022 - 21:15

وقتی تدبیر مناسبی در کار نیست /

دوچرخه‌ سوار ۵۷ ساله دچار حیوان‌ گزیدگی شد

یک دوچرخه‌سوار  مرد، ۵۷ ساله شب گذشته مورد حمله‌ی چند سگ فاقد صاحب قرار گرفته و توسط یکی‌از آنان از ناحیه پا دچار حیوان‌گزیدگی شد.

به گزارش خوبان خبر ؛ یک دوچرخه‌سوار  مرد، ۵۷ ساله شب گذشته مورد حمله‌ی چند سگ فاقد صاحب قرار گرفته و توسط یکی‌از آنان از ناحیه پا دچار حیوان‌گزیدگی شد.
وی با بیان اینکه این‌سانحه در مرکز شهر خمام و هنگامی‌که درحال دوچرخه‌سواری بوده اتفاق افتاده، عنوان کرد : از ناحیه پا دچار جراحت شده و برای مداوا به بیمارستان پورسینا مراجعه نموده‌ام.

 ، حیوان‌گزیدگی در خمام موضوع تازه‌ای به‌شمار نرفته و از مسوولان امر انتظار می‌رود مطابق با دستورالعمل کنترل جمعیت سگ‌ها (که بر روش زنده‌گیری، واکسیانسیون و عقیم‌سازی تاکید دارد) برای افزایش شمار سگ‌های فاقد صاحب در سطح شهر و انتقال آنها به مکانی مناسب چاره‌اندیشی کنند.

دیر شبکه بهداشت و درمان خمام بهمن‌ماه سال گذشته در جلسه ساماندهی سگ‌های آزادزی در شهرداری با ارائه یک آمار ۹ ماهه، گفته بود : ۱۶۳ مورد حیوان‌گزیدگی در این‌شهرستان به‌وقوع پیوسته، که ۱۳۵ مورد از آن خانگی بوده و به‌عنوان یک زنگ خطر تلقی می‌شود.
دکتر احمد لسانی، افزوده بود: در کنار موضوع اهمیت مهربانی با حیوانات، موضوعاتی همچون سگ‌گزیدگی و هاری نیز به‌عنوان آسیب درنظر گرفته می‌شوند، که باید بتوانیم با برنامه‌ریزی درست نسبت به ساماندهی سگ‌های آزادزی اقدام نماییم.گ

 

منبع: خمام نیوز

انتهای پیام/۲۱

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads