کد خبر: 223969 - تاریخ: یکشنبه، 17 جولای 2022 - 08:06

استاندار گیلان تأکید کرد؛

لزوم شفاف سازی در اجرای پروژه های استان گیلان

استاندار گیلان با تأکید بر لزوم شفاف سازی در اجرای پروژه های استان، گفت: دستگاه ها یک هفته برای جذب اعتبارات فرصت دارند.

به گزارش خوبان، اسدالله عباسی عصر شنبه در نشست پیگیری مصوبات سفر هیئت دولت به استان گیلان اظهار کرد: مصوبات سفر رئیس جمهور در گیلان باید با جدیت پیگیری شود.

وی خطاب به دستگاه‌ها و سازمان‌ها در خصوص پیگیری و اجرایی شدن مصوبات سفر هیئت دولت به گیلان افزود: مسئولان در پیگیری و اجرایی کردن مصوبات سفر اهتمام ویژه ای داشته باشند.

استاندار گیلان با تاکید بر روحیه جهادی در لایه‌های مدیریتی استان گفت: مدیران و مسئولان گیلان باید رویکرد مردمی، انقلابی و جهادی دولت را در استان پیاده سازی کنند.

عباسی با بیان اینکه هیچ گونه کوتاهی در اجرای پروژه‌ها پذیرفته نیست، تصریح کرد: اجرای پروژه‌ها باید در دستور کار دستگاه‌ها و مسئولان اجرایی قرار گیرد و هیچ گونه سهل انگاری در این بخش را نمی‌پذیرم.

وی شفاف سازی در کم و کیف اجرای پروژه‌ها را بسیار با اهمیت عنوان کرد و افزود: کیفیت بخشی اجرای پروژه‌های استان باید در اولویت مسئولان و متولیان امر قرار گیرد.

استاندار گیلان با انتقاد از عدم تخصیص اعتبارات از سوی برخی دستگاه‌ها، یک هفته به دستگاه‌ها فرصت داد تا بودجه‌ها و اعتباراتی که برای آنها اختصاص یافته را جذب کنند و گزارش آن را به استانداری اعلام کنند.

عباسی همچنین ادامه داد: دستگاه‌ها و پیمانکارانی در اولویت تخصیص اعتبارات هستند که دلسوزانه و صادقانه کار کنند و دنبال بهانه جویی نباشند.

وی با بیان اینکه عملکرد پیمانکاران مورد پایش قرار می‌گیرد، افزود: هر پیمانکاری رفتارهایی خارج از قانون عمل کرد با ان قطع همکاری شده و برخورد جدی صورت گیرد.

استاندار گیلان با انتقاد از سهل انگاری در اجرای پروژه راه آهن و تکمیل آزاد راه رشت – قزوین گفت: مردم سال‌ها منتظر اتمام پروژه آزادراه قزوین به رشت هستند این کوتاهی‌ها به هیچ عنوان پذیرفته نیست.

عباسی با تاکید بر سرعت بخشی پروژه راه آهن و آزادراه بیان کرد: باید هر چه زودتر پروژه‌های مهم و حیاتی استان نظیر آزادراه و راه آهن به اتمام برسد.

وی تعامل، هم افزایی و همدلی را رمز موفقیت در گره گشایی مشکلات دانست و افزود: دستگاه‌ها و سازمان با همدلی و هم افزایی در راستای مشکلات قدم بردارند.

کد خبر 5539903
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads