کد خبر: 223963 - تاریخ: یکشنبه، 17 جولای 2022 - 13:53

با حضور ۱۴۰۰ هوگوپوش برگزار شد ؛

مدال های رنگارنگ بر گردن تکواندوکاران خمامی در مسابقات جام تکاوران

رقابت‌های بین‌المللی تکواندو تحت عنوان جام تکاوران روز گذشته نفرات برتر خود را شناخت. 

به گزارش خوبان خبر؛  این مسابقات با شرکت ۱۱ کشور از ۶ قاره با حضور ۱۴۰۰ هوگوپوش و در رده‌های سنی مختلف در دو بخش پسراان و دختران به میربانی نهران پیگیری شد.
در گروه‌های سنی شکوفه، خردسال، نونهال، نوجوان و جوانان در تیم رسپینا با هدایت فاطمه باقری نژاد و شادی قربانی درآیتم کیوروگی اسرا احمدی در رده سنی شکوفه ، سما رنجبر در رده سنی نوجوان،شادی قربانی در رده سنی امید مقام اول به دست آوردند و زهرا نوروزی در رده سنی امید و فاطمه هادی نژاد در رده سنی شکوفه عنوان دومی را کسب کردند.
در آیتم آپدولیو سرعتی زهرا نوروزی در رده سنی امید مقام اول کسب کرد و فاطمه هادی نژاد در رده سنی شکوفه و فاطمه هادی نژاد در رده سنی شکوفه ، کوروش سیاح در رده سنی خردسال مقام دوم را به خود اختصاص دادند و شادی قربانی در رده سنی امید ، اسرا احمدی و زینب خانی را از آن خود کردند.
در آیتم نوپی چاگی،شادی قربانی در رده سنی امید مقام اول را کسب کرد و در آیتم یوپچاگی تعادلی شادی قربانی در رده سنی امید مقام اول جای گرفتند.
از سوی دیگر تیم هاشم زاده چاپارخانه به مربیگری استاد فاطمه بخشعلی توانستد عنواین های مختلفی کسب کند.
براین اساس،مریم رسولی بداغی در رده سنی شکوفه مقام اول دست یافت و نورا محمدی گورابی شمیم ابراهیمی پور گورابجیری در رده سنی جوان و نورا محمدی گورابی در رده سنی شکوفه عنوان دومی این رقابتها را کسب کرد و عسل هادیزاده دافچاهی در رده سنی جوان و فاطمه شمسی تمبلی در رده سنی نوجوان مقام سوم را بسنده کردند.
در آیتم آپدولیو سرعتی نیز حدیثه نژاد صفری لاتی در رده سنی نوجوان فاطمه میرزایی پور دافچایی در رده سنی نوجوان و مریم رسولی بداغی در رده سنی شکوفه به تر تیب عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
همچنین تیم بانوی شرقی به مربیگری مریم اسماعیلی مقدم ، در آیتم دولیو سرعتی آوینا رمضانی و فاطمه احمد پور صوفیانی در بخش دختران ، مهدی محمدی دولیو سرعتی رده سنی خردسال مقام اول را بدست آوردند.
در ادامه این مسابقات در رده سنی بزرگسالان در آیتم دولیو سرعتی مریم اسماعیل مقدم در جایگاه دوم ایستاد.
در آیتم های دولیو سرعتی و یوپ چاگی تعادلی سرعتی آمنه رضایی در رده سنی بزرگسال در به ترتیب عناوین دوم و سوم را به خود اختصاص داد.

انتهای پیام/۲۲


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads