کد خبر: 223765 - تاریخ: یکشنبه، 10 جولای 2022 - 10:15

استاندار گیلان:

شناسایی ۲۵۶ عرصه سرمایه گذاری در گیلان/ ۱۲۸ مجوز صادر شد

استاندار گیلان با اشاره به شناسایی ۲۵۶ عرصه سرمایه گذاری در استان با توجه به ظرفیت ها، گفت: تاکنون ۱۲۸ مجوز سرمایه گذاری نیز صادر شده است.

به گزارش خوبان، اسدالله عباسی بعد از ظهر شنبه در دیدار با وزیر امور اقتصاد و دارایی با اشاره به اقدامات انجام شده برای توسعه اقتصادی در استان گیلان، اظهار کرد: توجه به توانمندی‌های داخلی نقش مهمی در توسعه پایدار دارد.

وی با بیان اینکه تاکنون ۱۲۸ مجوز سرمایه گذاری صادر شده است، افزود: ۲۵۶ عرصه سرمایه گذاری نیز در گیلان بر اساس توانمندی‌های موجود در نقاط مختلف استان شناسایی شده که می‌تواند گامی مثبت در مسیر تسهیل سرمایه گذاری باشد.

استاندار گیلان با تأکید بر لزوم مولدسازی تولید و تغییر وضعیت واحدهای راکد و نیمه فعال به فعال، گفت: با راه اندازی واحدهای راکد میزان قابل توجهی از تعهد اشتغال استان در دولت سیزدهم اجرایی می‌شود.

عباسی در ادامه با انتقاد از عملکرد برخی بانک‌ها به جهت تمرکز اعتبارات در تهران، تصریح کرد: بانک‌ها باید نسبت به تأمین و توزیع عادلانه اعتبارات و تسهیلات و همراهی بهتر با تولیدکنندگان و سرمایه گذاران اهتمام ورزند.

وی با بیان اینکه توجه به قابلیت‌ها و ظرفیت‌های صنعت و معدن و توسعه فضا کسب و کار در گیلان لازم و ضروری است، گفت: شرایط مناسبی در زمینه سرمایه گذاری بخش خصوصی با حضور سرمایه گذاران داخلی و خارجی در گیلان با تقویت اقتصاد دریا، اقتصاد گردشگری و اقتصاد کشاورزی وجود دارد که باید مورد توجه و حمایت بیشتر قرار گیرد.


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads