کد خبر: 223758 - تاریخ: یکشنبه، 10 جولای 2022 - 17:48

سرپرست نمایندگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان خمام :

معافیت مالیاتی تولید کنندگان صنایع‌دستی با تکمیل اظهارنامه مالیاتی

سرپرست نمایندگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان خمام، اظهار داشت:تولیدکنندگان صنایع‌دستی این بخش با تکمیل اظهارنامه مالیاتی تا پایان تیرماه ۱۴۰۱، از معافیت مالیاتی بهره‌مند شوند.

به گزارش خوبان خبر ؛ سرپرست نمایندگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان خمام عصر امروز در گفتگو با خوبان خبر با اشاره به اینکه تولیدکنندگان صنایع‌دستی این بخش با تکمیل اظهارنامه مالیاتی تا پایان تیرماه ۱۴۰۱، از معافیت مالیاتی بهره‌مند شوند، افزود:تولیدکنندگان صنایع‌دستی که دارای مجوز فعالیت از معاونت صنایع‌دستی استان گیلان هستند باید تا پایان تیر ۱۴۰۱ برای بهره‌مندی از معافیت مالیاتی ماده ۱۴۲ قانون مالیات‌های مستقیم، نسبت به تکمیل فرم اظهارنامه مالیاتی در سامانه سازمان امورمالیاتی کشور به آدرس tax.gov.ir اقدام کنند.

محمود الخاص پور با بیان اینکه برای باطل کردن تمبر مالیاتی و همچنین ارائه کد رهگیری به اداره امور مالیاتی خمام مربوطه نیز مراجعه کنند، خاطرشنان کرد: حدود ۱۰۰۰هنرمند درشهرستان خمام به صورت گروهی و انفرادی مشغول به فعالیت هستند.

سرپرست نمایندگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان خمام در پایان گفت: تولیدکنندگان صنایع‌دستی که اظهار نامه مالیاتی تا زمان مقرر تکمیل نکند از سوی دولت بیمه آنها قطع می شود.

انتهای پیام/۳۲۱۲۱

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads