کد خبر: 223750 - تاریخ: شنبه، 9 جولای 2022 - 20:10

در هفته دوم لیگ یک بزرگسالان گیلان ؛

اولین پیروزی فصلِ اکباتان خمام مقابل مهربان صومعه سرا رقم خورد

دیدار تیم‌های اکباتان خمام و مهربان صومعه سرا از هفته دوم لیگ یک بزرگسالان گیلان با نتیجه سه بر یک به سود اکباتان به پایان رسید.

به گزارش خوبان خبر ؛ دیدار تیم‌های اکباتان خمام و مهربان صومعه سرا از هفته دوم لیگ یک بزرگسالان گیلان با نتیجه سه بر یک به سود اکباتان به پایان رسید.

در این بازی که عصر امروز در زمین ورزشی کارگران صومعه سرا برگزار شد، اکباتان خمام بازی را در خانه حریف بهتر آغاز کرد و توانست در دقیقه ۳ توسط علی پور صالحی به گل برتری دست یابد اما این پایان ماجرا نبود و در دقیقه ۱۳ توسط مجتبی طیبی گل دوم تیم اکباتان خمام را به ثمر برساند در ادامه این مسابقه فردین مقدسی در دقیقه ۴۷ وقت اضافه نیم اول گل سوم تیم مهمان را روانه تیم حریف کرد تا نیمه نخست این دیدار با نتیجه سه بر صفر خاتمه یابد.

نیمه دوم اما کمی متفاوت بود، حملات دو تیم به مانند نیمه اول بود ولی توپ و میدان بیشتر در اختیار مهربان صومعه سرا بود و در نهایت توانستند در دقیقه ۷۵ بازی یکی از گل ها خورده را جبران کند بازی تا پایان با نتیجه سه بر یک باقی بماند تا شاگردان هادی سهرابی در تیم اکباتان اولین پیروزی خود را بیرون خانه جشن بگیرد.

 

انتهای پیام/۳۳۶

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads