کد خبر: 223611 - تاریخ: سه‌شنبه، 5 جولای 2022 - 18:55

انتقاد فرماندار خمام از عدم استقرار ادارات در این شهرستان

فرماندار شهرستان خمام با انتقاد از عدم استقرار ادارات در این شهرستان گفت: شهرستان جدیدالتأسیس خمام، دارای قابلیت‌های بسیاری است که با استقرار ادارات می‌تواند نمود پیدا کند.

به گزارش خوبان خبر ؛ اسفندیار جوشن امروز در نشست خبری در سالن جلسات فرمانداری خمام با بیان اینکه خمام یک شهرستان تازه تأسیس است و نیاز به استقرار ادارات دارد، افزود: با وجود پی‌گیری‌های انجام شده توسط فرماندار قبلی هنوز برخی ادارات را در شهر خمام نداریم، البته پس از حضور در این شهرستان برآوردی انجام دادیم و مکاتبات بسیاری انجام دادیم.

فرماندار خمام با بیان اینکه اداره بنیاد مسکن شهرستان خمام در رشت مستقر بود و مردم برای انجام امور اداری خود بسیار سرگردان می‌شدند، تصریح کرد: نخستین اداره‌ای که به صورت نمایندگی در شهرستان خمام بود بنیاد مسکن بود با وجود اینکه هنوز به صورت اداره مستقر نشده اما مشکلات بسیاری را رفع کرده است.

وی پیگیری استقرار ادارات در شهرستان خمام از از وظایف خود دانست و گفت: شهرستان جدیدالتأسیس خمام دارای پتانسیل و قابلیت‌های بسیاری است که با استقرار ادارات می‌تواند نمود پیدا کند.

فرماندار شهرستان خمام با بیان اینکه این شهرستان به عنوان مرکزیت و خواستگاه برنج بوده است، افزود: برنج شیجان خمام بسیار مشهور است و خمام و خشکبیجار در عرصه کاشت برنج قدمت بسیار زیادی دارند، و می‌توانیم المان این قدمت تاریخی را در یکی از میادین خمام نصب کنیم.

جوشن با تأکید بر اینکه استقرار ادارات به سرعت پیشرفت پروژه‌ها کمک شایانی خواهد کرد، بیان کرد: استاندار گفتند که خمام مانند نگینی باید بدرخشد و ادارات باید به این سخن لبیک بگویند تا بتوانیم از منظر فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی اتفاقات خوبی را در خمام رقم بزنیم.

وی با بیان اینکه برخی از ادارات اینجا مکان دارند ولی مستقر نمی‌شوند، افزود: برخی از ادارات مکان خود را به بخش خصوصی اجاره داده‌ و از حضور در این شهرستان سر باز زده‌اند.

مقام عالی اجرایی دولت در خمام با بیان اینکه در دولت مردمی آقای رئیسی مردم ولی‌نعمت ما هستند، گفت: ما باید با کمترین تجهیزات بهترین بهره‌وری را داشته باشیم و با استقرار ادارات ولو در یکی دو اتاق نسبت به پیشبرد اهداف و خدمت به مردم بهره بگیریم تا رفته رفته به توسعه شهری کمک کنیم.

فرماندار خمام با بیان اینکه استقرار اداره صمت در خمام بسیار اهمیت دارد، افزود: ضرورت استقرار جهاد کشاورزی که در راستای هدفمند کردن یارانه‌ها بسیار مهم، در شهرستان بسیار ضرورت دارد.

جوشن با بیان اینکه شهرستان خمام حدود ۶۰ هزار نفر جمعیت دارد، تصریح کرد: شهری با این جمعیت باید متولی فرهنگی در شهرستان حضور داشته باشد تا بتوان در راستای ارتقای مبانی فرهنگی و اماکن فرهنگی و اجتماعی شهرستان گام‌های مثبتی برداشت، بنابراین اداره ارشاد باید در خمام مستقر شود.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads