کد خبر: 223558 - تاریخ: دوشنبه، 4 جولای 2022 - 10:15

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان خبرداد:

افزایش تعرفه ثبت‌نام مدارس غیرانتفاعی تا ۳۵ درصد | کلاس‌های جبرانی در شرف برگزاری است

فائزی میزان افزایش تعرفه مدارس غیرانتفاعی را طبق پیش‌بینی‌ها بین ۱۰ تا ۳۵ درصدی اعلام کرد و گفت: ثبت نام مقاطع مختلف تحصیلی از چند روز پیش در گیلان آغاز شده است.

 به گزارش خوبان ، محمد فائزی در گفت‌وگوی خبری با بیان اینکه ثبت نام مقاطع مختلف تحصیلی از چند روز پیش در گیلان آغاز شده و همچنان ادامه دارد، اظهارکرد: ثبت نام پایه اول ابتدایی از اول خرداد شروع شده و ادامه دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان عنوان کرد: فرآیند ثبت‌نام پایه اول متوسطه اول هم از ابتدای تیر آغاز شده است و میان پایه‌ها خود به خود ثبت‌نام می‌شوند.

 
فائزی زمان شروع ثبت‌نام متوسطه دوم را نیمه دوم تیر ماه اعلام کرد و افزود: تعرفه مدارس غیرانتفاعی هنوز مشخص نشده است زیرا این تعرفه باید از تهران اعلام شود اما انتظار داریم ظرف چند روز آینده این تعرفه ابلاغ شود.

وی میزان افزایش تعرفه مدارس غیرانتفاعی را طبق پیش‌بینی‌ها بین ۱۰ تا ۳۵ درصدی اعلام کرد و اظهار داشت: طرح تعمیق و تثبیت یادگیری و جبران افت تحصیلی نیز از جمله طرح‌هایی است که فرآیند اجرای آن در مدارس استان گیلان آغاز شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان پاندمی کرونا را یکی از عوامل موثر بر افت تحصیلی محسوس دانش‌آموزان اعلام کرد و اضافه کرد: در این ارتباط جلسه‌ای با رؤسای ادارات آموزش و پرورش استان برگزار شد تا طرح مذکور کاملا توجیه شود.

فائزی از آمادگی کامل مدارس استان گیلان برای اجرای طرح تعمیق و تثبیت یادگیری و جبران افت تحصیلی خبر داد و خاطرنشان کرد: کلاس‌های جبرانی در شرف برگزاری است و امیدواریم برای حضور حداکثری دانش‌آموزان اولیا آن‌ها هم در این مسیر حمایت و هدایت لازم را داشته باشند.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads