کد خبر: 223555 - تاریخ: دوشنبه، 4 جولای 2022 - 10:05

تلاش شبانه‌روزی جهت مهیا کردن ۲ ورزشگاه در گیلان پیش از آغاز لیگ

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان از آغاز به کار جهادی و شبانه‌روزی جهت مهیاسازی دو ورزشگاه در بندرانزلی و تالش خبر داد و گفت: سعی می‌کنیم دو ورزشگاه انزلی و تالش را تا آغاز لیگ برتر و دسته اول فوتبال کشور آماده برگزاری بازی‌ها کنیم.

به گزارش خوبان، جهانبخش آرمان  از استانداردسازی دو ورزشگاه در گیلان خبر داد و اظهار کرد: استانداردسازی ورزشگاه انزلی و تالش با کار شبانه‌روزی آغاز شده است. 

وی با بیان اینکه استانداردسازی ورزشگاه تالش و انزلی با حمایت استاندار و نمایندگان تالش و انزلی آغاز شده، افزود: سعی می‌کنیم دو ورزشگاه انزلی و تالش را تا آغاز لیگ برتر و دسته اول فوتبال کشور آماده برگزاری بازی‌ها کنیم.

به گفته مدیرکل ورزش و جوانان گیلان از صبح روز یکشنبه ۱۲ تیرماه، چهار گروه از پیمانکاران شروع بکار کردند و قرار است شبانه‌روزی کار کنند تا ورزشگاه‌ها به رقابت‌های لیگ برتر و دسته اول کشور برسد. 

آرمان با اشاره به اقدامات تحولی در حوزه زیرساخت ورزش استان تصریح کرد: چهار ماه پیش تمامی تیم‌های فوتبال مثل ملوان، چوکا، اتحاد فومن، شهرداری و مقاومت آستارا در رشت بازی‌های خود را انجام می‌دادند که باحمایت‌های مسؤولین در تامین اعتبارات و بازسازی ورزشگاه ها، بازی‌ها درخانه خودشان انجام شد و ملوان و چوکا به لیگ بالاتر صعود کردند. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads