کد خبر: 22348 - تاریخ: شنبه، 6 آوریل 2013 - 20:12

پرسپولیس با شکست داماش به فینال جام حذفی رسید

خوبان خبر: پرسپولیس با شکست داماش در ضربات پنالتی به فینال جام حذفی راه یافت تا برای رسیدن به عنوان قهرمانی، با سپاهان دیدار کند.

به گزارش خوبان به نقل از مهر: تیم‌های فوتبال پرسپولیس و داماش در مرحله نیمه نهایی جام حذفی عصر امروز شنبه در ورزشگاه شهید عضدی رشت به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید تا این مسابقه به وقت‌های اضافه کشیده شود. امین متوسل زاده در دقیقه 71 برای داماش گلزنی کرد و محمد نوری در دقیقه 82 گل تساوی را برای پرسپولیس به ثمر رساند. با این حال تلاش دو تیم در وقت‌های اضافه هم بی نتیجه ماند تا این مسابقه هم همانند دیدار استقلال با سپاهان به ضربات پنالتی کشیده شود. در نهایت این بازیکنان پرسپولیس بودند که موفق شدند در ضربات پنالتیحریف خود را شکست بدهند و به فینال جام حذفی برسند.

در ضربات پنالتی هادی نوروزی، حسین ماهینی، سید جلال حسینی، علی کریمی و کریم انصاریفرد برای پرسپولیس گلزنی کردند. محمد آبشک، افشین چاوشی و حسین ابراهیمی هم ضربات پنالتی داماش را به گل تبدیل کردند. ابوذر رحیمی هم پنالتی داماش را از دست داد.

به خاطر حساسیت بازی و همچنین کیفیت زمین چمن مصنوعی ورزشگاه، در نیمه اول بازیکنان دو تیم بازی چندان دلچسبی را به نمایش نگذاشتند و دروازه دو تیم مورد خطر جدی واقع نشد. مهمترین موقعیت بازی در این نیمه را غلامرضا رضایی در دقیقه 8 به دست آورد که توپ را در زاویه بسته به دروازه‌بان داماش کوبید. علی کریمی و محمد نوری نیمه اول نیمکت نشین بودند.

در نیمه دوم و با حضور علی کریمی در زمین به جای پروویچ، مسابقه سرعت بیشتری گرفت و سرخپوشان بازی روانتری را به نمایش گذاشتند. با این حال داماش گیلان فشار خود را روی دروازه پرسپولیس بیشتر کرد و در دقیقه 71 موفق شد با ضربه سر امین متوسل زاده که به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شده بود، گل برتری را به ثمر برساند.

یحیی گل‌محمدی که تیمش را بازنده می‌دید، رضا حقیقی را از میدان بیرون کشید و محمد نوری را به جای او به زمین فرستاد. تعویض سرمربی پرسپولیس در دقیقه 82 به ثمر نشست و سرخپوشان موفق شدند گل تساوی را با شوت نوک پای نوری که تا محوطه شش قدم داماش جلو رفته بود، وارد دروازه حریف کنند. تلاش بازیکنان دو تیم در ادامه کار بی ثمر ماند. البته بازی در دقایق پایانی به خاطر برخورد بازیکنان به جنجال کشیده شد و حدود یک دقیقه متوقف شد.

در زمان‌های تلف شده هم دو تیم حملات نصفه و نیمه‌ای را روی دروازه همدیگر انجام دادند که این حملات نتیجه‌ای نداشت.

بازیکنان دو تیم قبل از شروع مسابقه به احترام درگذشت مادر مهدی مهدوی‌کیا، یک دقیقه سکوت کردند. قضاوت این دیدار بر عهده سعید مظفری‌زاده بود.

به این ترتیب پرسپولیس در فینال جام حذفی با تیم فوتبال سپاهان بازی خواهد کرد. هنوز زمان دقیق دیدار فینال مشخص نیست.

 

انتهای پیام/74


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads