کد خبر: 223478 - تاریخ: پنج‌شنبه، 30 ژوئن 2022 - 21:10

فرمانده انتظامی خمام خبر داد ؛

روز گذشته در اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی ۳۰ نفر دستگیر شدند

سرهنگ رحیمی با بیان اینکه روز گذشته در راستای برقراری نظم و امنیت طرح ،ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز در سطح شهرستان به مرحله اجرا در آمد ، افزود: در این طرح ۳۰ نفر دستگیر شدند.

به گزارش خوبان خبر ؛ سرهنگ شریف رحیمی ظهر امروز در مراسم تجلیل از عوامل نیروی انتظامی در دستگیری قاتل اخیر که در فرمانداری خمام برگزار شد ، با اشاره به اینکه پلیس با مخلان نظم و آرامش جامعه و امنیت عمومی قاطعانه برخورد می کند، افزود: در سه ماه نخست سال در بحث مبارزه با سرقت و کاهش جرایم ، ۱۸ درصد درشهرستان کاهش یافته است.

فرمانده انتظامی خمام با بیان اینکه برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر از اولویت‌های فراجا است، افزود:در سه ماه نخست سال مدت کشفیات مواد مخدر نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۸۳ درصد افزایش داشته است.

وی مواد مخدر را یکی از دغدغه مردم دانست ، تصریح کرد : نیروی انتظامی آسیب اجتماعی را با جدیت دنبال می شود.

این مقام انتظامی با اشاره به تمایل روزافزون مردم به استفاده از فناوری های پیشرفته در فضای مجازی، گفت: این فضای به صورت مستمر رصد می شود.

سرهنگ رحیمی با بیان اینکه روز گذشته در راستای برقراری نظم و امنیت طرح ،ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز در سطح شهرستان به مرحله اجرا در آمد ، افزود: در این طرح ۳۰ نفر دستگیر شدند.

فرمانده انظامی خمام، افزود: در محل اختفاء این افراد حدود ۲ کیلو مواد مخدر از نوع شیشه، هرویین ، تریاک کشف شد.

وی با بیان اینکه ۳ نفر سارق موتور و ۲ مورد موتور سیکلت سرقتی نیز کشف شد، تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

گفتنی است ، در این مراسم از عوامل نیروی انتظامی تقدیر شد.

 

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads