کد خبر: 223383 - تاریخ: دوشنبه، 27 ژوئن 2022 - 17:25

مدیرکل هواشناسی استان گیلان؛

هوای گیلان تا پایان هفته پایدار است/ افزایش ۲ تا ۵ درجه ای دما

مدیرکل هواشناسی استان گیلان با اشاره به استقرار جریانات پایدار تا پایان هفته در این استان، گفت: در این مدت دمای هوا نیز ۲ تا ۵ درجه افزایش می یابد.

به گزارش خوبان خبر ، محمد دادرس با اشاره به اینکه نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده استقرار جریانات نسبتاً پایدار در منطقه است، اظهار کرد: بنابراین در این مدت شاهد استقرار هوای گرم و مرطوب در اکثر مناطق استان گیلان هستیم.

وی به پیش بینی وقوع رگبار و رعد و برق، وزش باد و احتمال خیزش گرد و غبار طی این مدت بر استان گیلان اشاره کرد و افزود: از امروز تا پایان هفته شاهد استقرار هوای غالباً آفتابی و گرم گاهی همراه با افزایش ابر و وزش باد جنوبی پیش بینی شده است.

مدیر کل هواشناسی گیلان در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر هوای اکثر مناطق استان صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش ابر و وزش باد و افزایش نسبی دما پیش بینی شده است، اضافه کرد: برای شهر رشت مرکز استان گیلان نیز آسمان برای امروز صاف تا قسمتی ابری گاهی افزایش ابر ورزش باد و افزایش دمای هوا شاهد هستیم.

وی افزود: دمای هوای این شهر نیز امروز بین ۲۲ تا ۳۲ درجه سانتیگراد در نوسان بوده رطوبت نیز ۹۸ درصد است.

دادرس با اشاره به افزایش ۲ تا ۵ درجه‌ای دمای هوای استان گیلان، گفت: دریا تا از فردا تا پایان هفته برای انجام فعالیت‌های دریایی و گردشگری با احتیاط مناسب است.

کد خبر 5524633
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads