کد خبر: 22331 - تاریخ: شنبه، 6 آوریل 2013 - 10:33

گزارشی از کودکانی که به اسلام گرویدند؛

آرامش «الکساندرا» ۱۲ساله و خوشبختی «شیلا» ۱۵ساله به‌خاطر اسلام

خوبان خبر: کودکانی که به اسلام گرویده‌اند از «آرامش»، «خوشبختی»، حس «رهایی» و «اطمینان» به خاطر گرویدن به این دین می‌گویند.

به گزارش خوبان، خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری المنار، تحقیقات در انگلستان نشان از افزایش 37 درصدی تعداد مسلمانان این کشور در 6 سال گذشته دارد به گونه‌ای که هم‌اکنون 1500 مسجد در این کشور وجود دارد.

 

* از افزایش 37 درصدی مسلمانان در انگلستان تا گرویدن زندانیان و حتی کودکان به اسلام

 

انستیتو گیتستون در انگلستان اعلام کرده است که گرویدن به اسلام هر روزه رخ می‌دهد به گونه‌ای که ماهانه صدها نفر در این کشور به اسلام روی می‌آورند.

همچنین در زندان‌های این کشور نیز گرویدن به اسلام گسترش یافته است و مدارس اسلامی در انگلستان رو به گسترش بوده و بسیاری ترجیح می‌دهند در این مدارس تحصیل کنند.

در این بین کودکان انگلیسی نیز به اسلام توجه داشته‌اند و کودکانی به اسلام گرویده‌اند که بعضا حتی اصالت برزیلی، لوکزامبورگی، پانامایی و سوئدی داشته‌اند.

 

* دختر لورا بوث: شهادتین برایم حس رهایی و اطمینان داشت

 

یکی از این کودکان الکساندرا دختر 12 ساله «لورا بوث» خواهر همسر تونی بلر است که در رمضان سال گذشته به اسلام گرویده است.

الکساندرا که با مادرش نماز می‌گزارد، می‌گوید مادرش پس از اسلام آوردن آرامتر شده و این باعث شده او نیز راحت‌تر و در آرمش بیشتری باشد.

وی با اشاره به دیدارها و همایش‌های خارجی «لورا بوث» که موجب آشنایی او با اسلام شد، می‌افزاید: عشق به خدا و ترس از او را یاد گرفته‌ام و شهادتین برایم حس رهایی و اطمینان داشت گویا در بالاترین جایگاه‌ها پرواز می‌کردم.

الکساندرا می‌گوید اسلام زندگی او را تغییر داده و به او احترام و تواضع بیشتری داده است و پس از پوشیدن حجاب از احترام بیشتری برخوردار است چراکه پس از اینکه سال جاری وارد دبیرستان شده است مسئولان مدرسه به او احترام بیشتری می‌گذارند به گونه‌ای که حتی یک نمازخانه کوچک برای او فراهم کرده‌اند.

 

* جرج رندیف 14 ساله: صدای اذان نخستین سوال درباره اسلام را برایم ایجاد کرد

 

جرج رندیف 14 ساله سوئدی‌الاصل نیز با بیان اینکه برخی سخنان درباره اسلام در رسانه‌ها را شنیده بوده اما اهمیتی به آنها نمی‌داده است، می‌گوید: همه آنچه که من را به اسلام مربوط کرد ماذنه‌ها بود و این باعث شد که اهتمام او به اسلام زیاد شود به‌ویژه پس از مسافرت پدرش به ابوظبی.

رندیف می‌افزاید: وقتی خانواده‌های با عاطفه و خوشحال در ابوظبی دیدم این سوال برایم پیش آمد که این همه جدل بر سر اسلام در رسانه‌های ما برای چیست.

وی با اشاره به اینکه صدای اذان نخستین سوالات درباره اسلام را برای او ایجاد کرده است، می‌گوید: پس از آن در این باره با دوستم «عبدالله» در مدرسه صحبت کردم و او من را از طریق اینترنت بیشتر و بیشتر کمک کرد و سپس به خانواده‌ام کفتم که می‌خواهم به اسلام ایمان آورم.

رندیف با بیان اینکه خانواده‌اش با او مخالفتی نکردند اما از او خواستند تا تحقیقاتش را بیشتر و بیشتر کنند و نهایتا ماه گذشته در لندن به اسلام گروید.

 

* «شیلا رود» 15 ساله: تبلیغات ضداسلامی شکست خورده است

 

«شیلا رود» 15 ساله اهل «ویردنگ» در جنوب لندن است که می‌گوید «اسلام عشق حقیقی است» و «نه شهوت است و نه شیشه‌های نفرت یا مواد مخدر».

«رود» که سال گذشته به اسلام گرویده است، از خوشبختی‌اش در پی انتخاب اسلام می‌گوید و می‌افزاید: در انگلستان مردم به اسلام رو آورده‌اند چراکه تبلیغات ضداسلامی شکست خورده است و حتی اسلام آوردن را بیشتر کرده است.

انتهای پیام/54

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads