کد خبر: 223288 - تاریخ: پنج‌شنبه، 23 ژوئن 2022 - 09:29

رئیس سازمان صمت گیلان:

ایجاد ۳۲۰ هزار فرصت توسط اصناف در گیلان/ ۲۵ هزار پروانه صادر شد

رئیس سامان صمت گیلان با اشاره به ایجاد ۳۲۰ هزار فرصت شغلی توسط اصناف در استان، گفت: در سال گذشته ۲۵ هزار پروانه صنفی صادر شد.

به گزارش خوبان خبر ،  تیمور پورحیدری روزگذشته در همایش روز اصناف که در سالن همایش اتاق اصناف لاهیجان برگزار شد با اشاره به اینکه امروز به واسطه درک و همراهی بازاریان انقلابی التهابی که سودجویان تبلیغ آن را می‌کردند، نداریم، اظهار کرد: با تعامل اصناف شاهد یک بازار آرام و بدون التهاب هستیم و در واقع اصناف ایثارگران عرصه کسب و کار هستند.

رئیس سازمان صمت گیلان افزود: تلاش و تعامل اصناف استان گیلان سبب شد تا در روزهای اجرای طرح مردمی سازی یارانه‌ها از استان‌هایی باشیم که کمترین مشکل را داشتند و این مهم در نتیجه همت و از خودگذشتگی اصناف استان به دست آمد.

وی با تأکید بر آگاهی و داشتن علم بازار توسط رؤسای اتاق‌های اصناف و اتحادیه‌های صنفی، گفت: اصناف باید اطلاعات کافی و تسلط مناسب در حوزه مسئولیت خود داشته باشند.

پورحیدری همچنین بر حضور فعال در میدان اقتصادی کشور از سوی اصناف گیلان تأکید کرد و ادامه داد: حضور در میدان اقتصادی زمینه تسریع در اجرای کارها و اتخاذ تصمیمات تخصصی‌تر و دقیق‌تر را فراهم می‌کند.

وی از اجرای طرح هوشمندسازی بازرسی‌ها از سوی وزارت صمت اشاره و اضافه کرد: اجرای این طرح در کاهش تخلفات صنفی بسیار تأثیرگذار است.

پورحیدری با بیان اینکه با پیاده‌سازی طرح مردمی سازی یارانه‌ها دست سودجویان از یارانه مردم قطع شد، گفت: یارانه‌ای که باید به دست مردم برسد با قاچاق کالاهای یارانه‌ای در کشورهای همسایه خرج می‌شد که توزیع ناعادلانه یارانه‌ها را در پی داشت.

مدیرکل صمت گیلان با اشاره به اشتغال زایی ۳۲۰ هزار فرصت شغلی توسط اصناف، تصریح کرد: در سال گذشته ۲۵ هزار پروانه صنفی در استان صادر شده که بسیار قابل توجه بوده و نشان از پویایی اصناف در استان دارد.

انتهای پیام/۳۳


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads