کد خبر: 22327 - تاریخ: شنبه، 6 آوریل 2013 - 10:25

انیمیشنی که رهبر معظم انقلاب از سیما تماشا کردند

خوبان خبر: چفیه مقام معظم رهبری نصیب بنده و انگشتر ارزشمند آقا نصیب خواهرم گردید. همچنین یک جلد کلام الله مجید با دست نوشته مقام معظم رهبری منزل پدرم را زینت بخشید.

به گزارش خوبان به نقل از صبح توس، یک روایت خواندنی از فرزند شهید بابانظر از دیدار سرزده مقام معظم رهبری با خانواده شهید نظرنژاد را منتشر کرد:

مقام معظم رهبری شب شب نهم فروردین به صورت سرزده با خانواده سردار رشید اسلام شهید محمد حسن نظر نژاد(بابانظر) دیدار و گفت وگو کرد.

مصطفی نظرنژاد، فرزند شهید نظر نژاد در گفتگو با صبح توس به تشریح دیدار مقام معظم رهبری با خانواده شهید نظر نژاد پرداخت.

شب گذشته (نهم فروردین)حدود ساعت 17 بود که مادرم به بنده تماس گرفت که قرار است برای مصاحبه به منزل ما بیایند و گفتند که شما هم حضور داشته باشید.

بنده همراه با خواهرم و عمویم به منزل پدر رفتیم و تا ساعت 18:30 منتظر ماندیم اما کسی نیامد، دوباره به منزل برگشتیم که مادر تماس گرفت و گفت بیایید که قرار است به زودی تشریف بیاورند.

ما هم شوکه شده بودیم که چرا برای مصاحبه تأخیر در کار باشد، اما با این وجود به منزل پدر آمدیم که دیدیم جمعیت در مقابل درب ایستاده است.

وقتی به منزل وارد شدیم، ناگهان مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای به صورت کاملا اتفاقی وارد منزل شدند و حضور سرزده ایشان کاملا بنده و خانواده را شوکه کرد.

در برابر حضور سرزده مقام معظم رهبری تنها کاری که می توانستیم بکنیم، اشک شوق دیدار با ولی امر مسلمین بود.

ایشان با مادر و خانواده شهید بابانظر حدود یک ساعت به گفت وگو نشستند و یکی از نکات جالب این دیدار زمانی بود که مقام معظم رهبری اظهار کردند که کتاب شهید بابانظر را کاملا مطالعه و انیمیشن ایشان را که از شبکه قرآن پخش می شود، دیده بودند.

برادر کوچکم، آقا مرتضی نیز نتوانست در این دیدار حضور پیدا کند و به قول خودش بزرگترین فرصت زندگی اش را از دست داده است.

به قدری از حضور مقام معظم رهبری شوکه شده بودیم که فراموش کردیم اقداماتی را که ستاد یادواره شهید بابانظر در خصوص گرامیداشت یاد و خاطره این شهید انجام داده است، عنوان کنیم.

اما خوشحال هستم که چفیه مقام معظم رهبری نصیب بنده و انگشتر ارزشمند آقا نصیب خواهرم گردید.

همچنین یک جلد کلام الله مجید با دست نوشته مقام معظم رهبری منزل پدرم را زینت بخشید.

از اینکه مقام معظم رهبری همواره به یاد خانواده شهدا هستند و ما را فراموش نمی کنند بسیار خرسند هستیم و از حضور ارزشمند ایشان سپاسگزاریم.

یادآوری می شود که دیدار مقام معظم رهبری با خانواده سردار رشید اسلام شهید محمد حسن نظر نژاد برای نخستین بار بوده است.

گفتنی است، ستاد یادواره شهید بابانظر از اوایل سال 89 در راستای گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید نظر نژاد تشکیل شده است و هم اکنون فعالیت های این ستاد به صورت گسترده در سطح کشور ادامه دارد.

 

انتهای پیام/25


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads