کد خبر: 22323 - تاریخ: شنبه، 6 آوریل 2013 - 10:17

در هفته 31 لیگ برتر کشور؛

شکست خارج از خانه ملوان مقابل آلومینیوم

خوبان خبر: ملوان در هفته 31 جام خلیج فارس در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس در مقابل تیم آلومینیوم المهدی هرمزگان قرار گرفت. ملوان در حالی مقابل آلومینیوم قرار می گرفت که پیش از این 3 تساوی پیاپی کسب کرده بود.

به گزارش خوبان به نقل از ۸دی، ملوان در هفته 31 جام خلیج فارس در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس در مقابل تیم آلومینیوم المهدی هرمزگان قرار گرفت. ملوان در حالی مقابل آلومینیوم قرار می گرفت که پیش از این 3 تساوی پیاپی کسب کرده بود.

رضا ناصحي در دقيقه 4 گل اول آلومینیوم را با سر وارد دروازه ملوان نمود . اما پژمان نوردی در دقیقه 15 با یک ضربه تماشایی توپ را وارد دروازه آلومینیوم کرد تا بازی به تساوی برسد.

اما در دقیقه 35 آلومینیوم صاحب یک ضربه ایستگاهی از گوشه محوطه جریمه شد و میداوودی با ضربه ای توپ را به سمت دروازه ملوان ارسال کرد و تیغ نورد در آستانه دروازه با سینه توپ را وارد دروازه ملوان کرد. اما در حالیکه دو دقبقه به پایان وقت قانونی بازی مانده بود ملوان بار دیگر توسز سید جلال رافخایی به گل تساوی رسید

اما این پایان کار نبود و درحالیکه همه تصور داشتند بازی به پایان رسیده است در دقیقه 95 محمود تيغ‌نورد گل برتری آلومینیوم را وارد دروازه ملوان کرد.

 

انتهای پیام/134


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads