کد خبر: 223081 - تاریخ: یکشنبه، 19 ژوئن 2022 - 14:51

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان خبر داد؛

دفتر راهداری و حمل و نقل جاده ای خمام تا ۱۰ روز آینده راه اندازی می شود

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان با اشاره به اینکه برای راه اندازی این اداره پیگیری های لازم انجام شده است، افزود: طی ۱۰ روز آینده دفتر نمایندگی در خمام تجهیز و راه اندازی می شود.

به گزارش خوبان خبر، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان صبح امروز درگفتگو با خبرنگار خوبان خبر با اشاره به اینکه برای راه اندازی این اداره پیگیری های لازم انجام شده است، افزود: طی ۱۰ روز آینده دفتر نمایندگی در خمام تجهیز و راه اندازی می شود.

فریبرز مرادی با اشاره به اینکه با راه اندازی دفتر راهداری حمل و نقل جاده ای، مردم می توانند مجوزها، اعلام حریم ،حمل و نقل ، ساخت ساز و حاشیه حریم پیگیری کنند، اظهار داشت: در سال ۱۴۰۰ در نقاط مورد نظر در شهرستان آسفالت انجام و هم اکنون نیز چند پروژه آسفالت روستایی در حال بررسی می باشد که طی مکاتباتی با فرمانداری اعلام تا در کمیته برنامه ریزی شهرستان مصوب شود تا در این خصوص اعتباری اختصاص یابد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان به آخرین وضعیت میدان ولیعصر مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت:حریم کمربندی ضلع خارجی براساس قانون وزارت راه ۱۲۲.۵ است و باتوجه به بافت شهرستان مقرر بود دراین زمینه کمسیون های مربوط راه شهرسازی داخل بافت شهر قرارگیرد و اگر مصوبه آن به این اداره ابلاغ و بر اساس قوانین سازماندهی می شود.

وی با بیان اینکه اگر شهرداری خمام طرحی در خصوص اصلاح میدان دارد می توانند به این اداره تحویل دهند، افزود: در کمترین زمان پاسخ بررسی ها را داده تا مشکلات مربوط به کمربندی حل شود.

انتهای پیام/۳۲۳۲


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads