کد خبر: 223065 - تاریخ: شنبه، 18 ژوئن 2022 - 19:00

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان خبر داد؛

هلال احـمر خمام حداکثر تا پایان تیر ماه سال جاری استقرار می یابد

سیاوش غلامی از افتتاح هلال احمر شهرستان خمام تا حداکثر در پایان تیر ماه سال جاری خبر داد،افزود :از مسئولان شهرستان و خیرین انتظار می رود تا جهت راه اندازی و انبار امدادی با این جمعیت همکاری را انجام دهند.

به گزارش خوبان خبر ؛ مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار خوبان خبر با اشاره به اینکه از زمان اولیه تبدیل شدن خمام به شهرستان یکی از دغدغه مقامات شهرستان و استانی مبنی بر استقرار و تشکیل جمعیت هلال احمر همراه با دستگاه های اجرایی در شهرستان بود، افزود:با پیگیری صورت گرفته جهت راه اندازی جمعیت هلال احمر این امر در دستور قرار گرفته و مجوز لازم استانی برای این منظور تشکیل شد.

سیاوش غلامی با بیان اینکه در شهر خمام مکانی مربوط به این هلال احمر وجود دارد ، تصریح کرد :مقداری از دغدغه کاری ما کاسته و طی مکاتباتی و پیگیری ها صورت گرفته با دستور رئیس هلال احمر کشور در شورای عالی، مجوز دفتر نمایندگی جمعیت هلال احمر خمام صادر شد.

وی با اشاره به اینکه بلافاصله مکاتباتی با هلال احمر کشور در خصوص تبدیل شدن دفتر به شعبه صورت گرفته است،افزود: از لحاظ ساختاری هیج مشکلی وجود ندارد ولی اقدامات موثری انجام و پیگیر این موضوع نیز هستیم.

سیاوش غلامی از افتتاح هلال احمر شهرستان خمام تا حداکثر در پایان تیر ماه سال جاری خبر داد،افزود: از مسئولان شهرستان و خیرین انتظار می رود تا جهت راه اندازی و انبار امدادی با این جمعیت همکاری لازم را انجام دهند.

به گفته مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان، دو خودرو امدادی در اختیار هلال احمر این شهرستان قرار می گیرد.

 
انتهای پیام


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads