کد خبر: 223050 - تاریخ: جمعه، 17 ژوئن 2022 - 22:21

در لیگ برتر و لیگ دسته یک شطرنج گیلان ؛

شطرنج بازان خمامی صاحب یک برد و دو باخت شدند

؛ هفته ششم لیگ برتر و لیگ دسته یک شطرنج گیلان عصر امروز در تالار مهداندیشه مجموعه یادگار امام پیگیری شد.

به گزارش خوبان خبر ؛ هفته ششم لیگ برتر و لیگ دسته یک شطرنج گیلان عصر امروز در تالار مهداندیشه مجموعه یادگار امام پیگیری شد.

در بازی های حساس این هفته لیگ برتر گیلان تیم بانک ملی با نتیجه نزدیک ۲.۵ بر  ۱.۵ از سد شهرداری خمام گذشت، هیات شطرنج لنگرود و کارخانه برنجکوبی مجلسی گیلان با همین نتیجه به ترتیب مقابل باشگاه پیشگام و کانون و کلای دادگستری گیلان به برتری دست یافتند،

 کارخانه برنجکوبی مجلسی رشت با نتیجه ۳بر۱پخش عقاب گیلان فومن را مغلوب کرد، ضمن این که بازی باشگاه نخبگان مقابل درفک راه امین شمال و باشگاه شطرنج پیشگام قلعه مقابل مجتمع آریای لوشان معوق شد.

در این دسته تا پایان هفته ششم بانک ملی صدرنشین است و تیم شهرداری خمام با وجود باخت در رده سوم قرار دارد.

اما هفته ششم لیگ یک با برد ۲.۵بر۱.۵آموزشگاه رانندگی صالحی خمام مقابل توزیع برق گیلان همراه شد و  تیم شورای شهرخمام بانتیجه ۳.۵بر۰.۵مقابل تیم صدرنشین چای حشمت فومن مغلوب شد.

در سایر بازی ها انجام شده بنادر و دریانوردی بندرانزلی ۳.۵ بر ۰.۵ سازمان نظام مهندسی ساختمان را برد و بازی تیم های چرم آفتابگردون مقابل کارخانه برنجکوبی مجلسی و مهمانپذیر قلعه صلصال تالش مقابل باشگاه شطرنج نخبگان با نتیجه مساوی ۲بر۲ به پایان رسید..

در این دسته چای حشمت فومن با ۱۲امتیاز اول است،ضمن این که آموزشگاه رانندگی صالحی خمام با ۷ امتیاز در رده ششم و تیم شورای هر خمام با ۳ امتیاز در رده دهم جدول ۱۲تیمی این دسته قرار دارند.

انتهای پیام/۸۵۲۲

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads