کد خبر: 223044 - تاریخ: جمعه، 17 ژوئن 2022 - 21:18

امام جمعه خمام ؛

پیگیری مسئولان برای ارتقای سطح ادارات این شهرستان رضایت‌بخش نیست /مکانی مناسب برای نگهداری از سگ‌های آزادزی ایجاد شود

حجت‌الاسلام حبیبی ظهر امروز در نماز جمعه خمام با اشاره به شکایت شهروندان خمامی از سگ‌های ولگرد در این شهر،خاطرنشان‌کرد: سگ‌های آزادزی منشاء بیماری هستند و شهرداری سگ‌ها را جمع‌آوری و مکانی را برای نگهداری‌شان در نظر بگیرد.

به گزارش خوبان خبر ؛ حجت‌الاسلام حبیبی ظهر امروز در نماز جمعه خمام با اشاره به شکایت شهروندان خمامی از سگ‌های ولگرد در این شهر،خاطرنشان‌کرد: سگ‌های آزادزی منشاء بیماری هستند و شهرداری سگ‌ها را جمع‌آوری و مکانی را برای نگهداری‌شان در نظر بگیرد.

وی با بیان‌اینکه پیگیری مسئولان برای ارتقای سطح ادارات این شهرستان قابل قبول و رضایت‌بخش نیست، تصریح‌کرد: استاندار مدت زمان سه ماهه برای ارتقای ادارات و راه‌اندازی اداره‌‌هایی که در خمام وجود ندارند، به‌ ویژه سازمان‌های خدمات‌‌رسان تعیین کردند که مهلت هم به اتمام رسید.

حجت‌الاسلام حبیبی اظهارکرد: البته ادارات خدمات‌رسان مورد تاکید استاندار تاحد زیادی مستقل شدند ولی بنده به عنوان رئیس شورای فرهنگ عمومی عرض می‌کنم ادارات خدمات‌رسان فرهنگی هم داریم از مدیر کل‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی، تبلیغات اسلامی، اوقاف و امور خیریه استان درخواست می‌کنم دستوراستاندار را درباره استقلال ادارات مربوطه اجرایی کنند.

خطیب نماز جمعه خمام اضافه‌کرد: ظرفیت بسیار بالای فرهنگی و هنری شهرستان خمام می‌طلبد که اداره ارشاد مستقل داشته باشیم چرا باید هنرمندان ما آواره شهرهای دیگرباشند این به نفع خود ارشاد و شهرستان خمام است که در این شهرستان اداره‌ای تاسیس شود وبه هنرمندان ما خدمت‌رسانی کند.

وی در ادامه از نیروی انتظامی شهرستان خمام به خاطر مبارزه با گروه‌های تبهکار و دستگیری افرادجانی و قاتل تقدیر و تشکر کرد و افزود: از پلیس تهران بزرگ نیز به خاطردستگیری باند بزرگ و پیچیده سرقت ازبانک ملی تشکر می‌کنم.


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads