کد خبر: 22293 - تاریخ: جمعه، 5 آوریل 2013 - 12:10

پشت پرده پیامک درباره حرم حضرت رقیه (س)

خوبان خبر: طی چند روز اخیر پیامکی با مضمون تهدید و به خطر افتادن حرم حضرت رقیه سلام الله علیها در دمشق پایتخت سوریه در میان مشترکان اپراتورهای تلفن های همراه منتشر و بطور گسترده پخش شد.

به گزارش خوبان به نقل از شیعه آنلاین، طی چند روز اخیر پیامکی با مضمون تهدید و به خطر افتادن حرم حضرت رقیه سلام الله علیها در دمشق پایتخت سوریه در میان مشترکان اپراتورهای تلفن های همراه منتشر و بطور گسترده پخش شد.

ناگفته نماند این پیامک و چندین پیامک مشابه دیگر طی یک سال اخیر، هر از چند مدت یک بار به طور گسترده منتشر شده و هر بار یا مضمون پیامک بطور کامل تکذیب شده و یا گاهی اعلام شده که به گونه ای دیگر بوده است.

پس از انتشار جدید ترین پیامک درباره به خطر افتادن حرم حضرت رقیه سلام الله علیها، یکی از مسئولان و متولیان این آستان مقدس با سایت شیعه آنلاین تماس گرفته و ضمن تکذیب مضمون پیامک اخیر، پشت پرده و علت انتشار این گونه پیامک ها را عنوان کرد.

این عضو آستان مقدس حرم حضرت رقیه سلام الله علیها در این باره گفت: هر از چند گاهی یک بار پیامکی با مضمون تهدید و یا به خطر افتادن حرم حضرت رقیه سلام الله علیها در میان مردم به طور گسترده منتشر می شود. تا به حال منبع اصلی ساخت و انتشار این پیامک ها مشخص نشده اما به نظر می رسد وهابیون دست به چنین اقدامی می زنند.

وی در مورد علت ساخت و انتشار این پیامک ها گفت: حرم حضرت رقیه سلام الله علیها تنها حرم مطهری است که در خارج از خاک جمهوری اسلامی ایران به طور کامل توسط گروهی ایرانی اداره می شود و در واقع ایرانیان متولی آن هستند و دست اندرکاران آستان مقدس به شمار می روند.

این عضو آستان مقدس حرم حضرت رقیه سلام الله علیها در ادامه افزود: بدون شک وهابیون از اداره شدن آستان مقدس حرم حضرت رقیه سلام الله علیها توسط ایرانیان ناراحت و ناراضی هستند و مایلند که مدیریت این مکان از دست ایرانیان خارج شود از همین رو هر از چند گاهی چنین پیامک هایی را ساخته و به طور گسترده منتشر می کنند تا به افکار عمومی القاء کنند که به خطر افتادن حرم حضرت رقیه سلام الله علیها بخاطر ضعف در مدیریت است لذا باید دست اندرکاران و متولیان آن تغییر یابند.

وی در پایان گفت: به رغم وضعیت نسبتا نامناسب امنیت دمشق، اما زائران و عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام و دلباختگان این بانوی سه ساله همچنان به زیارت حرم حضرت رقیه سلام الله علیها می روند و آستان مقدس هم مانند گذشته و به طور طبیعی برنامه های فرهنگی خود را دنبال و برگزار می کند. این مسأله موجب خشم وهابیون شده است.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads